۰

فروش فیلم Top Gun: Maverick رکورد Avengers: Infinity War را زد

فروش فیلم Top Gun: Maverick

فروش فیلم Top Gun: Maverick در طول اکران خود از یک نقطه عطف دیگر عبور کرد زیرا اکنون رسماً از Avengers: Infinity War عبور کرده و با کسب ۶۷۹ میلیون دلار به ششمین فیلم پرفروش تاریخ باکس آفیس داخلی تبدیل شده است.

همانطور که توسط باکس آفیس موجو گزارش شده است، Top Gun: Maverick اکنون پشت فروش ۷۰۰ میلیون دلاری Black Panther قرار دارد و اگرچه ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، دنباله Top Gun در سال ۱۹۸۶ هنوز فرصتی برای عبور از آن دارد، زیرا هنوز در حال افزایش است.

فروش فیلم Top Gun: Maverick

اگرچه ممکن است این هدف قابل دستیابی باشد، اما ممکن است سرعت کافی برای عبور از آواتار ۷۶۰ میلیون دلاری، Spider-Man: No Way Home با ۸۰۴ میلیون دلار، Avengers: Endgame با دلار ۸۵۸ میلیون دلاری، یا Star Wars: The Force Awakens با ۹۳۶ میلیون دلار را نداشته باشد. حتی اگر کار خود را در رتبه ششم به پایان برساند، واضح است که همچنان یک عملکرد عالی خواهد بود.

در سراسر جهان، Top Gun: Maverickis در حال حاضر با ۱.۳ میلیارد دلار در جایگاه سیزدهم قرار دارد و دقیقاً پس از Avengers: Age of Ultron با ۱.۴ میلیارد دلار و Frozen 2 با ۱.۴۵ میلیارد دلار قرار دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *