۰

از سیزن ۴ چپتر ۳ فورتنایت چه می دانیم ؟

سیزن ۴ چپتر ۳ فورتنایت

سیزن 4 چپتر 3 فورتنایت

چه زمانی سیزن ۴ چپتر ۳ فورتنایت شروع می‌شود ؟ با نزدیک شدن به ماه پایانی این سیزن، بازیکنان به‌طور زیادی از آن سؤال می‌کنند. مهمانی تابستانی No Sweat Insurance به پایان رسید و اکنون جزیره بتل رویال توسط Dragon Ball تصاحب شده است و حس انیمه ای را به Fortnite می دهد. ریشه‌های درخت واقعیت همچنان در حال گسترش هستند و The Daily Bugle را به Lazy Lagoon تبدیل می‌کنند و جلوه‌های غیرمعمول دیگری را در مناطقی که در آن جوانه می‌زنند ایجاد می‌کنند تا منظره را تغییر دهند. اگر به آینده نگاه می‌کنید و نمی‌دانید که سیزن ۴ چپتر ۳ فورتنایت چه چیزی ممکن است به ارمغان بیاورد، در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد آن می‌دانیم را قرار خواهیم داد.

سیزن 4 چپتر 3 فورتنایت

تاریخ انتشار فصل ۴ فورتنایت به طور رسمی تایید نشده است، اما با توجه به Battle Pass فصل ۳، همانطور که در وب سایت اپیک گیمز و پیام درون بازی در صفحه Battle Pass مشاهده می کنیم. می تواند تعیین کند که Battle Pass فعلی فصل ۳ در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان می رسد. این بدان معنی است که تاریخ شروع فصل ۴ Fortnite به احتمال زیاد حدودا یکشنبه ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ پس از توقف معمول برای انتقال خواهد بود، اما مدتی قبل از آن ما تایید رسمی در این مورد دریافت خواهیم کرد.

اخیراً تغییرات بسیار بزرگی در بازی رخ داده است، با یک حالت کاملا جدید Zero Build که به عنوان یک مود ثابت دائمی ظاهر شده است و یک نبرد طولانی بین Imagined Order و Seven (در حال حاضر) به پایان رسیده است. با رفتن به فصل ۳، حال و هوا به طور قابل توجهی تغییر کرده است، با فضای مهمانی که جزیره را فرا گرفته است و قارچ های غول پیکر همراه با Reality Seeds به لطف قدرت هایی که در رودخانه ها از Zero Point در حال عبور از رودخانه ها هستند، در یک محیط جدید ظاهر می شوند. برای رفتن به فصل ۴ Fortnite آماده باشید تا حال و هوا تغییر کند. Imagined Order ممکن است در حال حاضر از بین رفته باشد، اما مطمئنا فراموش نشده اند.

سیزن 4 چپتر 3 فورتنایت

بازی Fortnite رایگان است، اما با خرید Battle Pass جوایز اضافی بیشتری دریافت خواهید کرد. بتل پس سیزن ۴ احتمالا با ۹۵۰ V-Bucks معمولی در دسترس خواهد بود، به این معنی که برای خرید ۱۰۰۰ V-Bucks کافی است که کوچکترین بسته V-Bucks را در فروشگاه Fortnite با قیمت ۷.۹۹ دلار / ۶.۴۹ پوند خریداری کنید. .

می‌توانید با خرید Battle Bundle upgrade شروع به کار کنید. این شما را فوراً به Tier 25 در Battle Pass می رساند. انجام این کار برای شما هزینه ۲۸۰۰ V-Bucks دارد که می توانید آن را با ۱۹.۹۹ دلار / ۱۵.۹۹ پوند (۲۵۰۰ V-Bucks، به علاوه ۳۰۰ به صورت رایگان) دریافت کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *