۰

راهنمای تمام پایان های بازی Thymesia

تمام پایان های بازی Thymesia

همانطور که در بیشتر بازی‌های ژانر Soulslike انتظار می‌رود، Thymesia بیش از یک پایان دارد. در واقع، این بازی اکشن-RPG چالش برانگیز دارای پنج پایان است که اگر می‌خواهید همه چیز را ببینید و قفل تمام غنائم بازی را باز کنید، باید به دنبال آن بروید. با این حال، نگران نباشید، زیرا دستیابی به همه آنها بدون بازی های متعدد بسیار آسان است. در این مقاله راهنمای تمام پایان های بازی Thymesia را برای شما قرار خواهیم داد.

تمام پایان های بازی Thymesia

ابتدا باید تمام مراحل دارای باس ها را تکمیل کرده باشید تا هسته های منحصر به فرد آنها را به دست آورید که برخی از آنها در ماموریت های فرعی اختیاری هستند. هنگامی که هر باسی را شکست دادید و هسته‌های آن‌ها را به دست آوردید، یک ماموریت نهایی باقی می‌ماند که در آن با باس نهایی مبارزه می‌کنید و پس از شکست دادن آن‌ها، از شما خواسته می‌شود دو هسته از هسته‌هایی را که به دست آورده‌اید انتخاب کنید.

خوشبختانه شما مجبور نیستید که بازی کامل را بارها و بارها تمام کنید تا به هر پایانی برسید. درعوض، می‌توانید به سادگی همه آن‌ها را با چند بار کشتن باس نهایی در یک بازی به دست آورید. برای انجام این کار، باس را شکست دهید و وقتی از شما پرسیده شد که آیا نتیجه حقیقت است که باید به فیلسوفرز هیل برگردید، “No” را انتخاب کنید. از اینجا، می‌توانید دوباره با باس مبارزه کنید تا به یک پایان متفاوت برسید و این روند را تا زمانی که هر پنج مورد را به دست آورید، تکرار کنید. در اینجا هر پنج پایان و نحوه کسب آنها آورده شده است.

Power of Vile Blood

هسته Fool’s God و Sound of the Abyss را با هم ترکیب کنید.

Blessing of Pure Blood

Urd و Varg را با هم ترکیب کنید.

Harmonized Force

هسته Mutated Odur و هسته Hanged Queen را با هم ترکیب کنید.

Power of Cleansing

این یکی به راحتی از دست می رود. ابتدا هسته Mutated Odur و هسته Hanged Queen را با هم ترکیب می کنید، همانطور که برای پایان Harmonized Force انجام دادید. با این حال، در طول کات سین پایانی، stick را نگه دارید و Corvus در نهایت فقط کمی جلو می رود و پایانی را ایجاد می کند که در آن خود او قربانی می شود.

Chaotic Power

برای این پایان، به سادگی از میان هر ترکیبی از هسته‌ها که پایان‌های دیگر را فعال نمی‌کنند، انتخاب کنید. به عنوان مثال، Hanged Queen و Varg را برای یک گزینه سریع و آسان انتخاب کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *