۰

نان تست در MultiVersus چیست و به چه کاری می آید ؟

نان تست در MultiVersus

نان تست در MultiVersus

MultiVersus به شما این فرصت را می دهد که بعد از مسابقه با نان تست به بازیکنان دیگر پاداش دهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش این که اصلا نان تست در MultiVersus و چگونه آن را پیدا کنید و چه مزایای خاصی می توانید برای شما داشته باشد بپردازیم.

استفاده از نان تست

نان تست برای تشکر، تبریک، یا قدردانی از حریف یا دوست پس از پایان مبارزه استفاده می شود. می توان آن را به عنوان گفتن GG به بازیکن دیگر در نظر گرفت.

نان تست در MultiVersus

شما می توانید به هر یک از بازیکنان نان تست بدهید، به شرطی که آنها را داشته باشید. شمارنده نان تست شما در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد. همچنین می توانید ۱۰ عدد از آنها را به قیمت ۳۵۰ سکه در آنجا خریداری کنید. برای دادن نان تست به یک بازیکن دیگر، باید روی نماد “give toast” در بالای شخصیت آنها کلیک کنید.

با نان تست چه چیزی می توانید تهیه کنید؟

دادن نان تست به یک دوست یا حریف در واقع چیزی جز نشان دادن قدردانی خود از بازی آنها به شما نمی دهد. با این حال، آنها می توانند همین کار را انجام دهند و شما ۲۰ سکه دریافت خواهید کرد.

چگونه نان تست تهیه کنیم؟

شما می توانید نان تست را به روش های مختلفی تهیه کنید. اولین مورد این است که آنها را در فروشگاه به قیمت ۳۵۰ سکه خریداری کنید. با این حال، سودآور نیست، زیرا برای هر نان تست ۲۰ سکه دریافت خواهید کرد.

نان تست در MultiVersus

راه دوم تکمیل ماموریت های بتل پس است. با رسیدن به یک لول خاص می توانید تعداد معینی نان تست دریافت کنید. شما می توانید آنها را در هر دو کارت رایگان و غیر رایگان دریافت کنید.

نان تست در MultiVersus

گزینه سوم رسیدن به یک لول قهرمان خاص است. با ورود به collection و سپس انتخاب یک کاراکتر، می توانید ببینید که کدام لول به شما نان تست می دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *