۰

معرفی ۵ بازی شبیه به Fallout که باید حتما تجربه کنید

۵ بازی شبیه به Fallout

بازی شبیه به Fallout

بازی شبیه به Fallout

در حالی که سری Fallout در طول سال‌ها دارای فراز و نشیب بوده است، نمی‌توان تاثیر آن را بر RPG‌ های مدرن انکار کرد.

این فرنچایز که بیشتر به‌خاطر داستان‌های گسترده‌اش شناخته می‌شود، محیط‌های پسا آخرالزمانی را با مضامین علمی تخیلی، جوامع دیستوپیایی و مصرف‌گرایی آمریکایی ترکیب می‌کند.

در این لیست، ما به معرفی ۵ بازی شبیه به Fallout خواهیم پرداخت ؛ با کنترل امجی همراه باشید :

The Outer Worlds

بازی شبیه به Fallout

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

این بازی تقریبا تا جایی که می‌تواند به Fallout نزدیک شده است.

این بازی توسط Obsidian، همان استودیو سازنده Fallout: New Vegas ساخته شده است، و شما را به عنوان یک قهرمان معرفی می کند که وظیفه دارد سرنوشت یک مستعمره فضایی گرسنه را تعیین کند.

همانطور که راه خود را در منظومه شمسی متنوع بازی طی می‌کنید، با سیارات، شخصیت‌ها و چالش‌های منحصربه‌فردی روبرو می‌شوید که می‌توان به روش‌های مختلف با آنها مقابله کرد.

در حالی که ممکن است این بازی دنیای باز عظیم یک بازی Bethesda را نداشته باشد، The Outer Worlds شخصیت‌های جالب، مبارزات انعطاف‌پذیر و مکانیک‌های RPG را ارائه می‌دهد.

The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition

بازی شبیه به Fallout

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

همه ما می‌دانستیم که بودن بازی The Elder Scrolls V: Skyrim، در این لیست قرار خواهد گرفت.

این بازی که به عنوان همتای فانتزی الهام گرفته شده Fallout است، شما را در تلاش برای کشتن یک اژدهای قدرتمند با کاوش در یک جهان باز بزرگ قرار می دهد.

اگر بخواهید موجودات جهش یافته و فناوری آینده نگر را با جانوران افسانه ای، جادو و سلاح های قرون وسطایی عوض کنید، اساسا دارید Fallout را تجربه می کنید.

بهترین راه برای بازی Skyrim این روزها با نسخه Anniversary است که شامل یک دهه به روز رسانی از بازی پایه، Creation Club و افزونه های مختلف است.

Metro Exodus

بازی شبیه به Fallout

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Mac, Linux

Metro Exodus داستانی را ادامه می دهد که توسط مترو ۲۰۳۳ در سال ۲۰۱۰ ایجاد شد و در عین حال همه چیز را با رمان سال ۲۰۰۲ اثر دیمیتری گلوخوفسکی که بر اساس آن ساخته شده است، حفظ می کند.

در آن، بازیکنان نقش یک جنگجوی روسی به نام آرتیوم را بازی می‌کنند، در حالی که او و خانواده جدیدش سوار قطاری از میان زمین‌های یخ زده می‌شوند و به دنبال ارتباط مجدد با تمدن هستند.

برخلاف بازی‌های قبلی این سری، Metro Exodus دامنه خود را با محیط‌های جهان باز بزرگ‌تر برای کاوش و تعامل بازیکنان گسترش می‌دهد.

علاوه بر این، بازی دارای یک سیستم کرفتینگ، انتخاب های داستانی معنادار، و مجموعه ای از فضاهای مختلف است که دشمنان و موانع منحصر به فردی را معرفی می کند.

Wasteland 3

بازی شبیه به Fallout

بازی شبیه به Fallout

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Linux, Mac

سری Wasteland مطمئناً برای طرفداران RPG، به ویژه آنهایی که تمایل خاصی به بازی‌های ایزومتریک قدیمی Fallout دارند، حس مشابهی را ایجاد خواهد کرد.

یک نقطه شروع خوب، Wasteland 3 است، که شما را در قرن بیست و دوم  و در یک سرزمین یخ زده قرار می دهد، جایی که گروه های مختلف برای کنترل مناطق با هم رقابت می‌کنند.

بازیکنان به عنوان رهبر تکاوران صحرا، یک جوخه از تفنگچیان کاریزماتیک که در تلاش برای زنده ماندن در این دنیای جهنمی جدید پسا آخرالزمانی هستند، بازی می کنند.

مانند Fallout، این بازی آزادی زیادی در نحوه تصمیم‌گیری در ساخت شخصیت‌های خود، نزدیک شدن به هر چالش و کشف جهان دارد.

Rage 2

بازی شبیه به Fallout

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One

Rage 2 که توسط Bethesda منتشر شده اما توسعه نیافته است، دارای یک محیط پسا آخرالزمانی بدون اشکالات مضحکی است که در بازی های Fallout انتظار داریم.

این بازی بر پایه Rage اصلی استوار است و بازیکنان را در یک پسا آخرالزمانی که توسط نبردهای سریع و اکتشاف افسارگسیخته هدایت می‌شود، قرا می هد.

در حالی که داستان و شخصیت‌ها در مقایسه با Fallout می‌توانند کمی بیش از حد به نظر برسند، هنوز هم قسمت های برجسته‌ای وجود دارند که این ماجراجویی را ارزشمند می‌کنند.

خوشبختانه، بیشتر وقت شما در جهان صرف کاوش در مناطق جدید، نفوذ به اردوگاه های دشمن و ارتقای تجهیزات و توانایی های خود می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *