۰

تاریخ انتشار فصل ۱ بازی Multiversus تایید شد

تاریخ انتشار فصل ۱ بازی Multiversus

تاریخ انتشار فصل ۱ بازی Multiversus تایید شد . این بازی در ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ منتشر می شود.

بیانیه ای از طریق توییتر تاریخ انتشار جدید این بازی پلتفرم آنلاین برادران وارنر را به همراه جزئیات یک Battle Pass جدید تایید کرد.

“ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم فصل ۱ در ۱۵ آگوست با یک Battle Pass کاملا جدید آغاز می شود تا بتوانید جوایز درون بازی دریافت کنید.” ما همچنین می‌توانیم تأیید کنیم که مورتی در تاریخ ۲۳ آگوست به عنوان بخشی از فصل ۱ به فهرست شخصیت‌ها ملحق می‌شود. ما مشتاقانه منتظر اشتراک‌گذاری بیشتر در هفته‌های آینده هستیم!

تاریخ انتشار فصل 1 بازی Multiversus

بدیهی است که خبر مهم دیگر در اینجا این است که مورتی (از Rick & Morty) بالاخره در ۲۳ آگوست به عنوان یک شخصیت قابل کنترل به بازی راه پیدا می کند. این خبر خوبی برای طرفداران این سری است.

اما Warner Bros. Games همچنین اطلاعات بیشتری درباره فصل ۱ فاش کرد و به نظر می‌رسد که در زمان عرضه بازی فقط یک بار افزایش محتوا نخواهد داشت. در عوض، آنها حالت‌های بازی جدید و غیره را در طول اولین Battle Pass ارائه خواهند کرد.

آنها فاش کردند: “همه چیزهایی که در فصل ۱ برای شما آورده ایم، در یک روز قرار نمی گیرند.” حالت‌ها و محتوای جدید در طول فصل پخش خواهند شد. ما به اشتراک‌گذاری تاریخ‌ها در مورد همه چیزهای سرگرم‌کننده در آینده ادامه می‌دهیم!»

اکنون تنها چند روز مانده است، فصل ۱ نمی تواند به اندازه کافی سریع ارائه شود، و مطمئناً پس از تاخیر در عرضه بازی، آرامش زیادی به همراه خواهد داشت.

اگرچه برخی از طرفداران حدس می زدند که این می تواند مربوط به ادغام تیم بازی سازی برادران وارنر باشد.

او گفت: “برای کسانی که متعجب هستند، ما تحت تاثیر ادغام Discovery/Warner Bros نیستیم.”

و با توجه به اینکه تعداد بازیکنان به زودی از ۱۰ میلیون بازیکن فراتر می‌رود، به نظر می‌رسد که اکثر طرفداران ناامید نشده‌اند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *