۱

سریال The Boys : تنها یک قهرمان در سطح هوملندر است

قهرمان در سطح هوملندر

قهرمان در سطح هوملندر

طبق گفته The Legend، مردی که بیشترین دانش را در مورد ابرقهرمان ها در کل دنیای The Boys دارد، تنها یک قهرمان در سطح هوملندر وجود دارد که آن هم Queen Maeve است. در مجموعه کمیک ها، مردی که به ایجاد روایت پیرامون The Seven کمک کرد و آن‌ها را به چهره‌هایی محبوب برای عموم تبدیل کرد، اعتراف کرد که Queen Maeve و Homelander قدرتمندترین های واقعی تیم بودند، در حالی که Lamplighter و Black Noir آنقدرها هم سفت و سخت نیستند.

در سری کتاب‌های کمیک Boys ، هوملندر به عنوان قدرتمندترین قهرمان روی کره زمین معرفی می‌شود، زیرا توانایی‌های سوپرمن‌مانند او تنها به دلیل ناامنی شدید او در زمانی که مورد عشق و احترام قرار می‌گیرد، کاهش می‌یابد. با این حال، بلک نوآر در واقع قهرمان قوی‌تر است، زیرا  او مسئول کشتن رهبر قبلی The Seven است. اما با توجه به اینکه عموم مردم از هویت واقعی بلک نوآر اطلاعی نداشتند، The Legend که کمیک هایی نوشت که افکار عمومی The Seven را شکل داد، اعتراف کرد که Maeve قدرت بزرگ دیگر تیم به جز Homelander است.

در کمیک The Boys شماره ۲۱ نوشته گارث انیس، داریک رابرتسون، سایمون باولند و تونی آوینا، Legend، که به Vought-American کمک کرد داستان‌های کمیک را بنویسد که به عنوان روابط عمومی برای The Seven عمل می‌کرد، حادثه ۱۱ سپتامبر را فاش می‌کند که شامل Homelander و تیمش می شد. پس از اعتراف که متوجه نشد بلک نوآر چگونه از این حادثه جان سالم به در برده است، به اشتراک می‌گذارد که هوملندر و کوئین میو وزنه‌های سنگین تیم در نظر گرفته می‌شوند.

قهرمان در سطح هوملندر

آیا ملکه میو با هوملندر هم سطح است؟ پاسخ این است که متاسفانه خیر. در حالی که میو به خودی خود یک ابرقهرمان قدرتمند است که قدرت هایش او را به نسخه Wonder Woman این سریال تبدیل می کند، او در آخرین موضع گیری خود در برابر هولندر هیچ شانسی در برابر او نداشت. بنابراین بله، در حالی که ملکه مایو ممکن است نفر دوم در رابطه با تصمیم گیرندگان مهم در تیم باشد و ضربه های زیادی را بزند، او در همان سطح Homelander نیست.

ملکه میو بدون شک نقش ارزشمندی را در The Seven بازی می‌کند، و در پایان Boys ، او یکی از معدود ابرقهرمان های با وجدان است، زیرا قبل از اینکه خودش را از پنجره پایین پرتاب کند، Starlight را با حمله به هوملندر نجات می‌دهد. او یکی از مهاجمان قوی تیم در نظر گرفته می شود زیرا او با قدرت های باورنکردنی و اعمال قهرمانانه واقعی خود این عنوان را به دست آورد. در نهایت، به همین دلیل است که The Legend وقتی صحبت از بزرگترین سلاح های تیم به میان می کند، Queen Maeve را تقریبا هم سطح Homelander می داند.

بهترین مقالات تخصصی فیلم ها را در کنترل امجی مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ادریس گفت:

    سولجر بوی از هوملندر قوی تره