۰

معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing که باید تجربه کنید

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing که حتما باید تجربه بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Dinkum

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

پلتفرم : ویندوز

Dinkum یک بازی نسبتا جدید مانند Animal Crossing است که شما را از زندگی شهری رها می‌کند تا به دنبال یک زندگی آزادانه در بوته‌های استرالیا باشید.

در طول سفرتان، فرصت هایی برای کاوش در جنگل های استوایی و بیابان های سوزان در حالی که از حیوانات مراقبت می کنید و به ساختن یک شهر کمک می کنید، خواهید داشت.

همچنین روستاییان NPC برای دوستی، ابزارهای سفارشی سازی برای طراحی مسیرها و حصار کشی، و بسیاری ویژگی های دیگر که یادآور New Horizons هستند، وجود دارد.

اگرچه هنوز این بازی در حالت Early Access است، دینکوم از نظر محتوا وعده های زیادی را نشان می دهد و بازیکنان می توانند در به روز رسانی های آینده بیشتر منتظر باشند.

Cozy Grove

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch, iOS

هرکسی که از Animal Crossing لذت می‌برد، با Cozy Grove، یکی دیگر از بازی های شبیه ساز زندگی که شما را در حال کمپینگ در جزیره‌ای همیشه در حال تغییر قرار می دهد.

بازی با بر عهده گرفتن نقش Spirit Scout، به شما وظیفه می‌دهد تا جنگل جزیره را در جستجوی اسرار، ماهی و عنایت برای ارواح دوستانه‌ای که آن را آزار می‌دهند، کاوش کنید.

اقلامی که جمع آوری می کنید را می توان به صورت تزئینی درآورید تا ظاهر جزیره را درخشان کرده و رنگ و شادی مورد نیاز را بازگرداند.

تکمیل داستان اصلی تقریباً ۴۰ ساعت طول می‌کشد.

Alba: A Wildlife Adventure

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

اگر بازی‌های آرامش‌بخش‌تری مانند Animal Crossing می‌خواهید، به Alba نگاه نکنید، یک بازی ماجراجویی سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش.

آلبا هنگام بازدید از خانه جزیره ای پدربزرگ و مادربزرگش، از نزدیک شاهد یک حیوان در خطر است و تصمیم می گیرد با حیات وحش و حفظ محیط زیست درگیر شود.

این امر مستلزم بازدید از سواحل، جنگل ها، باتلاق ها و حتی یک قلعه باستانی جزیره، استخدام داوطلبان و گرفتن عکس از حیوانات مختلف است.

در طول مسیر، بازیکنان با جمع‌آوری زباله، درمان حیوانات بیمار و تعمیر پل‌ها برای بهبود زندگی ساکنان جزیره کمک خواهند کرد.

Littlewood

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

پلتفرم : Windows, Switch, Mac, Linux

پیشنهاد بعدی ما برای طرفداران ، Littlewood است، یک شبیه ساز کشاورزی دوبعدی که از گرافیک هنری پیکسلی خود برای ایجاد حس نوستالژی بهره می برد.

در آن شما به عنوان قهرمانی بازی می کنید که پس از شکست دادن یک جادوگر تاریک و بازگرداندن صلح به دهکده لیتل وود، حافظه خود را از دست می دهد.

این بازی به شما وظیفه می‌دهد تا شهر را با سرمایه‌گذاری در جهان، جمع‌آوری منابع و جذب ساکنان جدید بسازید.

همانطور که جنگل‌های جادویی، شهرهای شلوغ ماهیگیری و غارهای معدنی اسرارآمیز را کاوش می‌کنید، با شخصیت‌های منحصربه‌فرد آشنا می‌شوید و به سرگرمی‌هایی مانند کشاورزی و ماهیگیری می‌پردازید.

My Time at Sandrock

بهترین بازی های شبیه به Animal Crossing

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

در ادامه بازی‌های موفق Pathea، شما را در حال سفر به جامعه صحرای ساندروک قرار می دهد تا نقش یک سازنده نوپا را بازی کنید.

برای موفقیت، بازیکنان باید خیلی چیز ها را بیاموزند و به ابزارهای قابل اعتماد خود برای کمک به جمع‌آوری منابع، ساخت ماشین‌ها و نظم دادن به کارگاه‌های فرسوده خود تکیه کنند.

مانند Animal Crossing، این بازی دارای وظایف و فعالیت‌های جانبی متعددی است که بازیکنان می‌توانند با بهبود شهر و آشنایی با مردم محلی، آن‌ها را کاوش کنند.

چه نسخه اصلی My Time at Portia را بازی کرده باشید و چه به صورت کاملاً تازه وارد این مجموعه شوید، اوقات خوشی خواهید داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *