۰

لوگو جدید استون مارتین رونمایی شد

لوگو جدید استون مارتین

لوگو جدید استون مارتین

به دنبال یک تیزر نسبتا مرموز از اوایل این هفته، لوگو جدید استون مارتین رونمایی شد. درست به موقع برای جشن گرفتن سرمایه گذاری عظیم جدید از سوی صندوق دارایی دولتی عربستان سعودی، که لارنس استرول، رئیس اجرایی این شرکت، آن را “رویدادی تغییر دهنده بازی” برای این خودروساز توصیف کرد، این نشان جدید با شعار جدیدی به نام Intensity. Driven. همراه است.

لوگوی جدید تنها هشتمین بار در تاریخ ۱۰۹ ساله سازنده است که بیان بصری برند تعدیل شده است. در شکل فیزیکی، طرح جدید توسط صنعتگران در محله جواهرات بیرمنگام ساخته شده است. اولین کاربرد رسمی آن بر روی یک محصول استون مارتین در نسل بعدی خودروهای اسپورت این برند مشاهده خواهد شد، اما در حال حاضر جزئیات دقیقی در مورد آن وجود ندارد.

لوگو جدید استون مارتین

اما حتی قبل از اینکه یک ماشین استون مارتین لوگوی جدید را دریافت کند، تیم فرمول ۱ آستون مارتین آرامکو در جریان گرندپری فرانسه در آخر هفته آینده، طراحی بال‌های جدید را روی رنگ‌های خود به نمایش خواهد گذاشت. با این حال، روی دماغه خودروها، لوگوی دکمه اصلی استون مارتین، به نشانه صدمین سالگرد اولین ورود این برند در گرندپری، نمایش داده خواهد شد.

Marek Reichman، معاون و مدیر ارشد اجرایی، “از آنجایی که ما طراحی شده‌ایم تا مردم را عاشق کنیم، تا با قلب و ذهن مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم، هر شی که در استون مارتین طراحی می‌کنیم معنا و نیت عمیقی دارد و با صداقت و احساسات خلق شده است.

علاوه بر لوگوی جدید، سازنده بریتانیایی شعار جدید خود را نیز به نام Intensity. Driven. ارائه می دهد. این شعار از طریق یک فیلم کوتاه معرفی شد، که هر پنج خودروی اسپورت فعلی این شرکت را نشان می دهد. به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی جدید، استون مارتین همچنین مجموعه‌ای از رضایت‌نامه‌های اجتماعی، دیجیتالی و چاپی را منتشر خواهد کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *