۰

مشترکان نتفلیکس ۱ میلیون کم شدند

مشترکان نتفلیکس

مشترکان نتفلیکس

مشترکان نتفلیکس

نتفلیکس انتظار یک سه ماهه دوم سخت با کاهش شدید مشترکین پولی را داشت، اما گزارش مالی امروز تصویری را نشان داد که بسیار کمتر از آنچه که می‌شد ترسناک بود. بین آوریل و ژوئن، این پلتفرم ۹۷۰۰۰۰ عضو را به جای ۲ میلیون مورد انتظار از دست داد. این امر منجر به افزایش ۷ درصدی قیمت سهام شد.

انتظار می‌رود که سطح ارزان‌تر با پشتیبانی از تبلیغات در اوایل سال ۲۰۲۳ ارائه شود، و همین مهلت برای محدود کردن ۱۰۰ میلیون خانواری که هزینه این سرویس را پرداخت نمی‌کنند، اما از رمزهای عبور مشترک استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود.

مشترکان نتفلیکس

از دست دادن ۱ میلیون مشتری پرداخت کننده ممکن است روی کاغذ ضربه بزرگی برای شرکت باشد، اما درآمد آن همچنان ۸.۶ درصد رشد داشته است. نتفلیکس فاش کرد که این کار با افزایش میانگین عضویت های پولی و ARM (میانگین درآمد هر عضویت) انجام شده است. این رقم حتی بیشتر می شد اما نتفلیکس ۳۳۹ میلیون دلار به دلیل تأثیر ارز خارجی از دست داد.

همانطور که این شرکت موقعیت خود را در بازارهای جهانی تقویت می کند، strong dollar بر نتایج دلاری آن تأثیر منفی می گذارد. نتفلیکس همچنین نسبت به چالش های پیش رو هشدار می دهد و سرمایه گذاران را از گام های کوتاه مدت و بلندمدت آگاه می کند که باعث افزایش فروش می شود.

پیش‌بینی این شرکت برای سه ماهه سوم ۲۰۲۲، تعداد مشترکان را ۱ میلیون نفر در مقایسه با ۴.۴ میلیون در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ افزایش می‌دهد.

مشترکان نتفلیکس

وارد کردن مایکروسافت به سطح پشتیبانی از تبلیغات برای نتفلیکس کلیدی است و برنامه‌ها برای معرفی طرح جدید در «اوایل سال ۲۰۲۳» است. ابتدا به بازارهایی می رسد که مردم تمایل دارند بیشتر خرج کنند و هنگامی که نتفلیکس نحوه عملکرد طرح جدید را یاد بگیرد، به مناطق دیگر گسترش خواهد یافت. این شرکت امیدوار است که این امر باعث می‌شود که مشترکین پولی بیشتری وارد شوند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *