۰

بهترین بازی های شبیه به Lost Ark که باید تجربه کنید

بازی های شبیه به Lost Ark

بازی های شبیه به Lost Ark

بازی های شبیه به Lost Ark

Lost Ark یک MMORPG پر جنب و جوش است که در آن بازیکنان می توانند سرزمین های جدید را کشف کنند، جوایز قدرتمندی را پیدا کنند و مهارت های خود را در نبردها تقویت کنند.

در حالی که بازی به اندازه کافی محتوای دارد تا بازیکنان را برای صدها ساعت مشغول نگه دارد، در هر بازی MMO نقطه‌ای پیش می‌آید که زمان آن است که به سراغ چیز جدیدی بروید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی های شبیه به Lost Ark بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم.

World of Warcraft

بازی های شبیه به Lost Ark

پلتفرم : ویندوز، Windows, Mac

اولین بازی ای که ما به بازیکنان Lost Ark پیشنهاد می کنیم نباید چندان غافلگیر کننده باشد زیرا یکی از شناخته شده ترین MMO های تمام دوران است.

World of Warcraft یکی از بهترین بازی های MMO است و احتمالاً تا زمانی که بلیزارد هنوز وجود دارد، هرگز ناپدید نخواهد شد.

مانند Lost Ark، این بازی به طور مکرر با ویژگی‌ها و محتوای جدید به‌صورت الحاقیه‌هایی به‌روزرسانی می‌شود که مکان های جدید، چلنج های کلاسی و ماموریت های روزانه برای جوایز را معرفی می‌کنند.

Black Desert Online

بازی های شبیه به Lost Ark

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One

Black Desert Online احتمالاً یکی از بدترین ها در عدم احترام به زمان بازیکنان است، به خصوص وقتی صحبت از تلاش و شانس لازم برای افزایش تجهیزات باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما همچنان توصیه می‌کنیم که آن را صرفاً برای مبارزه امتحان کنید، زیرا BDO در این بخش بی‌نظیر است و مکانیک‌های رزمی ترکیبی رضایت‌ بخشی را ارائه می‌دهد.

این با یک سیستم کریر انعطاف‌پذیر تکمیل می‌شود که به شما امکان می‌دهد رشته‌های مختلف از بازرگانی گرفته تا ماهیگیری، تولید انبوه و غیره را کشف کنید.

مانند Lost Ark، این بازی دارای یک جزء PvP است که در آن بازیکنان می‌توانند در جنگ‌های هفتگی شرکت کنند که تیم‌ها را برای دریافت جوایز ویژه در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند.

Destiny 2

بازی های شبیه به Lost Ark

پلتفرم : ویندوز، Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One

اگر به دنبال یک MMO رایگان برای بازی با نبردهای جذاب و سریع مانند Lost Ark هستید، ممکن است Destiny 2 برای شما جذاب باشد.

به عنوان یک شوتر چند نفره با محتوای فصلی چرخان، شما را به عنوان نگهبانی معرفی می کند که برای محافظت از منظومه شمسی در برابر بیگانگان تعیین شده است.

بسته به کلاس شما، شخصیت شما می‌تواند قدرت‌های مختلفی داشته باشد که می‌توان آن‌ها را بیشتر سفارشی‌سازی کرد و با انبوهی از سلاح‌ها کار کرد.

مانند Lost Ark، بازی بسیار متمرکز بر بخش چند نفره است و  برای تکمیل برخی از فعالیت‌ها نیاز به داشتن ۳-۶ بازیکن در تیم خود دارید.

Grim Dawn

بازی های شبیه به Lost Ark

پلتفرم : ویندوز

اگرچه یک MMO نیست، اما Grim Dawn یک اکشن RPG بسیار خوب است که شباهت های زیادی با Lost Ark از نظر مبارزه و پیشرفت دارد.

در آن، شما نقش یک جنگجوی شورشی را بر عهده می گیرید که در جنگ بین دو نیروی ماوراء طبیعی که برای کنترل بشریت با هم رقابت می کنند، گرفتار شده است.

گیم پلی حول محور کاوش در سیاه چال ها، غارها، جنگل ها و زمین های پر از دشمنان و لوت می چرخد تا توانایی های شخصیت شما را افزایش دهد.

محیط‌ها همچنین مملو از آیتم های پنهان و تکه‌های متنی است که فضای تاریک فانتزی steampunk این بازی را نشان می‌دهد.

Path of Exile

بازی های شبیه به Lost Ark

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Mac

Path of Evil یک انتخاب محکم دیگر برای MMORPG‌های اکشن رایگان است که جایگاهی مشابه Lost Ark را اشغال می‌کنند و در عین حال بیشتر به سمت زیبایی‌شناسی فانتزی تاریک متمایل می‌شوند.

این بازی با الهام از بازی هایی مانند Diablo، تاکید زیادی بر سبک dungeon-crawling، لوت و PvP برای بازیکنانی دارد که برای این چالش آماده هستند.

بازی دائما در حال رشد است و ویژگی‌ها، شخصیت‌ها و محتوای جدید اغلب به اندازه‌ای تولید می‌شوند که ارزش وقت شما را داشته باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *