۰

نقد و بررسی سریال گمشده Lost ( فصل اول )

نقد و بررسی سریال گمشده Lost

نقد و بررسی سریال گمشده Lost

نقد و بررسی سریال گمشده Lost

لاست، سریالی که همگان از ان تعریف و تمجید می کردند، هر جایی که میرفتم می گفتند لاست را ندیده ای ؟! خب در اخر من دیدن این سریال را شروع کردم و می توانم بگویم کسانی که از لاست تعریف می کردند بیهوده و گزافه نمی گفتند. این سریال ان جادوی خاص خود را دارد که بیننده را محصور خود می کند و باعث می شود که پشت سر هم اپیزود ها را ببینید.
داستان لاست از این قرار است که هواپیمایی در یک جزیره در ناکجااباد سقوط می کند و ادم هایی که زنده مانده‌اند باید اختلافات را کنار بگذارند چون چیز خطرناکی انسوی جزیره است ، خب همه چیز به این سادگی نیست و من هم نمی خواهم لذت دیدن این سریال را خراب کنم.
در این سریال شخصیت های اصلی متعددی وجود دارد و سریال به هر کدام انقدر فرصت می دهد که بتوانند خود نمایی کنند و ما را با خود همراه سازند. هر شخصیت پرداخت مناسب خود را دارد و هر چیزی به موقع اتفاق می افتد. فلش بک های سریال بسیار خوب و به موقع عمل می کنند و سازندگان با درست قرار دادن فلش بک ، سریال را لذت بخش تر می کنند.
اگر موفقیت لاست را یک سکه تصور کنیم ، یک روی سکه به همین فلش بک ها اختصاص دارد و روی دیگرش به جزیره‌ی مرموز.
اتفاقاتی عجیب در این جزیره به وقوع می پیوندد که واقعا هیچ توضیحی برای ان وجود ندارد و هر اپیزود هم بیشتر بر این اتفاقات افزوده می شود. بیشتر هیجان سریال به همین مرموزی جزیره است که واقعا عطش بیننده را برای دانستنش لبریز می کند.

نقد و بررسی سریال گمشده Lost

فصل اول لاست یک سریال تمام عیار است که دیدنش به همه پیشنهاد می شود، اما این سریال طوری است که همه را به خود جذب نخواهد کرد و ممکن افراد بسیاری از ان دلسرد شوند. لاست در جذب کردن مخاطب مثل دکستر عمل می کند، شما باید چند اپیزودی را ببینید تا بتوانید با ان همراه شوید و به ان اعتیاد یابید ( البته برای من دکستر بیشتر از لاست اعتیاد اور بود ) .
خب حالا بزارید از بدی های فصل اول لاست بگویم ، بعضی صحنه ها خیلی غیر واقعی چیده شده بود و من واقعا حس می کردم که در داخل یک استدیو فیلم سازی هستم ، البته فقط در بعضی مواقع اینطور بود ، ان هم اگر زیاد به ان فکر میدادید. دوم اینکه به جز شخصیت های اصلی ، دیگر شخصیت ها و افراد بازمانده ، تک بعدی باقی می مانند و به نوعی سیاهی لشگر هستند.

نقد و بررسی سریال گمشده Lost – سریال لاست فصل اول – داستان کامل سریال lost

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *