۰

اولین مبارزه ولورین و هالک هدف خاصی داشت

اولین مبارزه ولورین و هالک

مبارزه ولورین و هالک

اولین نبرد بین هالک و ولورین در تاریخ ثبت شد، نه فقط به این دلیل که یکی از حماسی ترین مبارزات بین دو قهرمان مرگبار مارول است، بلکه به این دلیل که اولین حضور ولورین در کمیک های مارول را نیز رقم زد. با این حال، در حالی که این مبارزه ای بود که به زودی فراموش نمی شود، دقیقاً آنطور که به نظر می رسید نبود. هدف مخفیانه ای در پشت این مبارزه وجود داشت که کاملاً گیج کننده است، هدفی که تاریخچه ولورین را هم به عنوان یک قهرمان و هم به عنوان عضوی از مردان ایکس تعریف می کند.

جیمز «لوگان» هاولت با نام مستعار ولورین برای اولین بار به مردان ایکس در Giant-Size X-Men شماره ۱ توسط لن وین و دیو کاکرام پیوست. در آن داستان، مردان ایکس اصلی خود را در معرض خطر می‌بینند، بنابراین پروفسور ایکس در سراسر جهان سفر می‌کند و جهش‌یافته‌های دیگری را به خدمت می‌گیرد تا آنها را نجات دهد، با این امید که پس از آن برای همیشه به تیم ملحق شوند. از جمله این رویکردهای خاویر، ولورین است که اولین بار در هالک شگفت‌انگیز ۱۸۰ و ۱۸۱ توسط لن وین و هرب تریمپ ظاهر شد. در آن داستان، ولورین توسط ارتش کانادا فرستاده می‌شود تا هالک را که درگیر مبارزه با وندیگوی است، شکست دهد. در حالی که ولورین در آن مبارزه شکست می‌خورد، این واقعیت که او اصلاً می‌تواند با این جانور پا به پا شود بسیار چشمگیر است و مطمئنا توجه خاویر را به خود جلب می‌کند. پروفسور X برای او دعوتنامه ای برای پیوستن به تیم قهرمانان جهش یافته صادر می کند و لوگان به سرعت می پذیرد.

در Wolverine: Origins #28 نوشته شده توسط Daniel Way و Mike Deodato، ولورین و پسرش Daken در حال فرار از دست رومولوس هستند که مخفیانه زندگی ولورین را از زمان لوگان با سلاح ایکس کنترل می کند، بدون اینکه ولورین حتی متوجه شود. حالا، رومولوس می خواهد از داکن به همان شیوه استفاده کند، اما ولورین اجازه نمی دهد این اتفاق بیفتد. در تلاش برای نجات پسرش و رهایی ذهنش از رنجی که رومولوس او را متحمل شده است، ولورین تصمیم می‌گیرد داکن را به مردان ایکس بیاورد تا چارلز خاویر بتواند او را همان‌طور که پروفسور سال‌ها پیش ولورین را شفا داد، شفا دهد. با این حال، در حالی که به X-Mansion برمی‌گشت، ولورین موقعیت اولین ملاقاتش با خاویر را به یاد می‌آورد و فاش می‌کند که مبارزه او با هالک مخفیانه یک نیرنگ بوده است که توسط رومولوس برای نزدیک کردن ولورین به اندازه کافی به چارلز برای ترور او طراحی شده است.

مبارزه ولورین و هالک

دلیل اصلی اینکه پروفسور ایکس ولورین را برای شروع در Giant-Size X-Men جذب می کند، به خاطر اولین مبارزه لوگان با هالک است. در حالی که افسر فرمانده‌اش به ولورین اطلاعات دقیقی ارائه نمی‌دهد (زیرا او یک سرباز کانادایی است که با هالک می‌جنگد)، او می‌داند که مأموریت نبرد با Mean Green به خاطر خودش نیست. این واقعا راهی است که پایش را با هدف دیگری وارد در کند، او فقط نمی داند آن هدف کیست. با این حال همه چیز مشخص شد و ولورین با وجود اینکه فردی است که به تنهایی بهتر کار می‌کند، بدون دلیل قانع‌کننده‌ای با استاد می‌رود.

توضیحات داده شده در Wolverine: Origins واقعاً شگفت‌انگیز است زیرا نشان می‌دهد که معرفی Wolverine فقط وسیله‌ای برای رسیدن به هدف بوده است و پایان آن مرگ چارلز خاویر است. حضور ولورین در مردان ایکس تحت تاریک‌ترین بهانه‌های دروغین بود و اولین مبارزه او با هالک فقط برای جلب توجه پروفسور ایکس بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *