۰

رد خبر حذف بازی Assassin’s Creed Liberation HD توسط Ubisoft

رد خبر حذف بازی Assassin’s Creed Liberation HD توسط Ubisoft

حذف بازی Assassin’s Creed Liberation HD

رد خبر حذف بازی Assassin’s Creed Liberation HD توسط Ubisoft

یوبیسافت در موضوع از رده خارج کردن بخش آنلاین بازی های قدیمی خود اعلام کرده که این تصمیمات سر سری نگرفته شده است و در حال حاضر تیم آنها در حال ارزیابی امکانات موجود درباره این موضوع که از رده خارج شدن این بازی ها بر روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد هستند.

همچنین یوبیسافت در ادامه می‌گوید که آنها در حال همکاری با شرکای خود در تمام فروشگاه های بازی هستند که این موضوع از رده خارج شدن بخش آنلاین بازی ها در زمان خرید به خریداران اطلاع داده شود و همچنین مقالات پشتیبانی که به زودی منتشر خواهند شد. کمپانی Ubisoft بیانیه‌ای را برای VGC منتشر کرده است که نشان می‌دهد اطلاعات Steam نادرست است و Assassin’s Creed Liberation HD پس از آن تاریخ هم قابل بازی خواهد بود.

همانطور که در مقاله پشتیبانی ما بیان شد، فقط DLC ها و ویژگی های آنلاین بازی ها ، از کار خواهند افتاد، مالکان فعلی آن بازی‌ها همچنان می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، آن‌ها را بازی کنند یا دوباره دانلود کنند.

همیشه قصد ما این بوده است که هر کاری که در توان داریم انجام دهیم تا اجازه دهیم آن عناوین در بهترین شرایط ممکن برای بازیکنان در دسترس باشد، و این همان چیزی است که برای آن تلاش می کنیم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *