۱

راهنمای بازی Madison : پازل آسانسور Mausoleum

راهنمای بازی Madison : پازل آسانسور Mausoleum

راهنمای بازی Madison

در مدیسون، بعد از اینکه برق را در جستجوی لامپ قرمزی که در دفترچه یادداشت خود کشیده بودید قطع کردید، در ورودی باز می شود. با این حال، در پشت آن یک پازل پیدا خواهید کرد. این یک آسانسور و مقبره برای قربانیان قاتل سریالی مدیسون است. هر طبقه شما را با یکی از قربانیان آشنا می کند و مسیر قتل او را نشان می دهد. در طبقه پنجم آینه ای قرار دارد که تصویر یک صندلی و طناب را منعکس می کند. ولی اینها چه معنی می دهد؟

توجه: مدیسون دارای تغییر پازل برای بازی های مختلف است، بنابراین ویژگی های حل این معما ممکن است تغییر کند، اما روش یکسان خواهد بود.

جمع آوری سرنخ ها

برای حل این معما، به چکش خود نیاز دارید. اگر قبلاً آن را در Storage قرار داده اید، آن را از قبل بیرون بیاورید، زیرا راه طولانی ای برای بازگشت به قفسه انبار خود دارید .

هر طبقه از مقبره به شکل بعلاوه است که آسانسور در یک نقطه و یک اتاق دفن در تمام نقاط دیگر قرار دارد. یک بلندگو برای شما توضیح می دهد که در هر طبقه چه اتفاقی برای قربانی افتاده است. در وسط هر طبقه ستونی قرار دارد که حلقه ای از اعداد روی آن قرار دارد. در طبقه بالا ستون دیگری قرار دارد، اما این ستون فقط دارای سوراخ های دایره ای است که در کناره های آن قرار دارند. این ستون چهار حلقه بر روی خود دارد و شباهتی به حلقه های زیر آن دارد.

راهنمای بازی Madison - پازل آسانسور

انحرافات زیادی در این پازل وجود دارد. اولاً، اتاق های دفن فقط متعلق به قربانیان نیست، بلکه به برخی افراد غیر مرتبط نیز تعلق دارد. اگر می‌خواهید فرد مناسب را پیدا کنید، می‌توانید آنها را بشناسید زیرا در سال ۱۹۸۷ فوت کرده‌اند. بلندگو همچنین حقایقی را به شما نشان می‌دهد که مرتبط نیستند. سن قربانی داده شده است، اما برای تایید یکی از محل های قبر قربانی فقط یک مورد نیاز است.

تفسیر پازل

متأسفانه در اینجا نکات زیادی پیدا نخواهید کرد. هدف کلی این پازل این است که تمام حلقه های فلزی در طبقه بالا را به سمت آینه هدایت کند. خوشبختانه، این را می توان با آزمون و خطا انجام داد، اما روشی برای درست انجام دادن آن نیز وجود دارد.

حلقه در هر یک از طبقات زیر طبقه بالا را می توان با گرفتن عکس از یکی از طرفین آنها چرخاند. یک بار دیگر، می توانید به طبقه بالا برگردید تا ببینید آیا نقطه در جای درست قرار دارد یا خیر، و اگر اینطور نیست، دوباره پایین بیایید تا حلقه را بچرخانید تا زمانی که در نقطه درست فرود بیاید. با این حال، اگر می‌خواهید این کار را بدون اینکه ده‌ها بار توسط مدیسون بترسید انجام دهید، باید به ترتیب کشته شدن قربانیان و مکان تابوت‌هایشان نگاه کنید.

راهنمای بازی Madison - آسانسور

شما باید عدد رومی را که مربوط به قرار دادن متوالی قربانی با تابوت او است، تراز کنید. این بدان معنی است که اگر لین جیمی در سمت راست آسانسور دفن شده است و او چهارمین قربانی است، باید عدد رومی IV را در سمت راست اتاق قرار دهید.

قربانیان رابرت هیل، جودیت هیل، دریک فلچر و لین جیمی هستند. آنها به ترتیب صعودی طبقات بالا می روند، بنابراین رابرت در طبقه اول و لین در طبقه چهارم است.

رابرت در سمت راست آسانسور دفن شده است، بنابراین باید عدد رومی I را در آن جهت بگیرید. جودیت در سمت چپ دفن شده است، بنابراین در طبقه دوم، عدد رومی II باید رو به سمت چپ اتاق باشد. برای دریک، باید یک سوراخ در دیوار پشتی ایجاد کنید تا او را پیدا کنید. سپس عدد رومی III را به سمت او حرکت می دهید. در نهایت، در طبقه لین، او در سمت راست آسانسور دفن شده است، بنابراین شماره IV باید در آن جهت نگاه کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Roohollah گفت:

    بعد از مدتها یک بازی در این ژانر که آدم و درگیر کنه اومد خاطره visage و زنده کرد تا اینجا که من رفتم بازی فوق العاده ای بنظر میاد خصوصا اتمسفر گیرا و افکتهای صوتی عالی(وحشتناک)