۰

ناراحتی حامد آنگی در قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا ؛ آیا تقلبی در کار بوده است؟

ناراحتی حامد آنگی در قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا

ناراحتی حامد آنگی در قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا

سیاه‌ترین شب مافیا

دومین قسمت از فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا برخلاف انتظارات به یکی از بی‌رمق‌ترین بازی‌های این رئالیتی شو تبدیل شد و می‌توان به آن عنوان «سیاه‌ترین شب مافیا» را اطلاق کرد.

دومین قسمت فینال فینالیست‌های رئالیتی شو «شب‌های مافیا» بر خلاف انتظار بازی جذابی از کار درنیامد که دلیل آن شک و شبهه ای است که در صداقت رفتار شهروندان در تشخیص زودهنگام و بدون استدلال «مافیا» به وجود آمد.

جریان این قسمت به‌گونه‌ای پیش رفت که خیلی زود و در حالیکه هنوز تنور بازی داغ نشده بود، اعضای مافیا یکی بعد از دیگری توسط شهروندان شناسایی شدند و از بازی بیرون رفتند. چگونگی تشخیص مافیا از سوی شهروندان طوری رقم خورد که هیچ استدلال و منطق محکمی پشت این تشخیص‌ها دیده نمی‌شد. همین عامل موجب شد تا حامد آهنگی به روند بازی معترض شود.

آهنگی بعد از اینکه یکی از اعضای مافیا در همان روز اول با رای قاطع شهروندان از بازی بیرون رفت به روند بازی مشکوک شد . شک آهنگی در روز دوم که شهروندان بدون دلیل و منطق کافی روی او و آشا محرابی به جمع بندی رسیدند به یقین تبدیل شد، از همین رو در اعتراض به این ماجرا به نوعی خودش را از بازی کنار کشید و در بحث‌ها شرکت نکرد . آهنگی حتی از آنها خواست که او را با رای گیری از بازی بیرون بفرستند تا نتیجه هرچه سریع‌تر مشخص شود.

به این ترتیب بازی دوم فینال فینالیست‌ها با حضور برترین بازیکن‌های فصول مختلف شب‌های مافیا به یکی از بی‌رمق ترین و در عین حال پرشک و شبهه‌ترین بازی‌های این رئالیتی شو تبدیل شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *