۰

افزایش تنش ها در Bethesda

افزایش تنش ها در Bethesda

افزایش تنش ها در Bethesda

افزایش تنش ها در Bethesda

طبق گزارشات تنش ها در بتزدا افزایش یافته؛ بصورتی که کارمندان، شرکت را در مورد اقدامات صورت گرفته در مورد حق سقط جنین تحت فشار قرار می دهند. بسیاری در استودیوی سازنده استارفیلد احساس می‌کنند که پاسخ مدیریت به لغو حقوق باروری ناکافی بوده است.

پس از سرنگونی پر حاشیه قانون Roev. Wade در هفته گذشته، بسیاری از کارکنان بتزدا و شرکت مادر آن، زنیمکس مدیا، به‌طور فزاینده‌ای از آنچه که به‌عنوان عدم تمایل مدیریت برای حمایت واضح از دسترسی کارمندان به مراقبت‌های بهداشتی باروری می‌دانند، ناامید و ناراضی شده‌اند. این موضوع به ویژه برای بسیاری از توسعه دهندگان استارفیلد و ردفال که خارج از ایالت هایی مانند تگزاس هستند که قوانین سختگیرانه ضد سقط جنین دارند بسیار مهم است.

همچنین با وجود گفت و گو های بسیار کارکنان، بخش ارتباطات مدیریت نتوانسته است به طور مستقیم به نگرانی ها و خواسته های خاص کارکنان رسیدگی کند.

حال در این میان، هنگامی که بسیاری از کارکنان مدیریت را تحت فشار گذاشته‌اند، عده‌ای نیز در استدیو وجود دارند که از این قوانین حمایت می‌کنند و همین مورد باعث افزایش بیشتر تنش ها شده است.

حواشی دور لغو قانون Roe v. Wade در چند هفته‌ی گذشته واکنشات زیادی را نیز در صنعت ویدیوگیم به همراه داشت. یکی از این واکنشات نیز از طرف مایکروسافت بود که اعلام کرد برای کارمندان خود شرایط سفر هایی به قصد سقط جنین را فراهم خواهد کرد. با اینحال طبق گفته یکی از کارمندان سابق زنیمکس مدیا به رسانه کوتاکو، مایکروسافت و زنیمکس دو راه متفاوت را راجب به این موضوع دنبال می‌کنند و سیاست جدید مایکروسافت، شامل کارمندان زنیمکس مدیا و شرکت های زیر مجموعه‌ی آن نمی‌شود.

“وقتی مشخص شد که مایکروسافت ما را زیر چتر خود جذب نمی‌گیرد، بسیاری از مردم کار خود را ترک کردند.”

در نهایت به گفته یکی از کارمندان فعلی بتزدا، اکثر کارکنان از حقوق سقط جنین حمایت می کنند. با این حال، برخی ناراضی هستند؛ چراکه به نظر می‌رسد که این حمایت و نگرانی برای کارمندان به حاشیه رانده شده و چگونگی تأثیر تصمیم دادگاه بر آن ها، توسط مدیریت زنیمکس و بتزدا منعکس نشده است.

این منبع گفت:

“ما در روز جمعه با نفس های بند آمده منتظر بودیم تا استودیو [های زیرمجموعه زنیمکس] بیانیه‌ای صادر کنند؛ چراکه استودیوهای دیگر ما را به فاصله‌ی چندین ساعت [در بیانیه دادن] شکست داده بودند.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *