۰

یوتیوبر معروف لوگان پوال قرارداد خود را با WWE امضا کرد

لوگان پوال WWE

لوگان پوال WWE

لوگان پاول به WWE بازگشته است. ستاره یوتیوب قراردادی امضا کرد که برای مسابقه با شریک تگ تیمش در رسلمانیا، قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای، The Miz آماده می شد. مسابقه ای برای رویداد سامرسلم امسال در دست ساخت است.

WWE این خبر را پنجشنبه اعلام کرد و مدیرعامل موقت استفانی مک ماهون و تریپل اچ در کنار این ستاره بودند. بعید است که پاول هفتگی روی صفحه نمایش باشد، اما احتمالاً یک مجری پاره وقت خواهد بود که در رویدادهای بزرگتر WWE مانند سامراسلم و رسلمنیا ظاهر می شود.

ESPN گزارش می دهد که این قرارداد تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت و احتمالاً در رسلمنیا سال آینده به پایان می رسد. پاول اولین بازی خود در WWE را سال گذشته در کنار سامی زین انجام داد که باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران WWE شد. او با The Miz در برابر ری میستریو و پسرش در رسلمنیا امسال تیم شد و موفق شد با هم برنده شوند.

لوگان پوال WWE

چند هفته پر هرج و مرج برای WWE بود زیرا وینس مک ماهون مجبور به کناره گیری از سمت ریاست به دلیل عدم پرداخت پول شد که جان لورینیتیس، مقام ارشد را نیز در این رسوایی دخیل می کند.

بدیهی است که پاول خیلی طرفدار زیادی ندارد ، اما با کاهش رتبه‌بندی و افزایش فهرست آسیب‌دیدگان، امضای قرارداد کوتاه‌مدت توسط WWE بدترین ایده برای جذب بینندگان جدید نخواهد بود.

WWE Summerslam در ۳۰ جولای برگزار می شود و این اولین بار است که این رویداد در ماه جولای در ورزشگاه نیسان در نشویل برگزار می شود. با این حال، قبل از اینکه PPV اتفاق بیفتد، Money in The Bank در روز شنبه، ۲ ژوئیه برگزار می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *