۰

آموزش به دست آوردن Glintstone Icecrag در بازی Elden Ring

آموزش به دست آوردن Glintstone Icecrag در بازی Elden Ring

همانطور که در مسیر خود در دنیای های چالش برانگیز Lands Between حرکت می کنید، ببا انبوهی از جادو های جال مواجه خواهید شد. برخی از آنها برای به دست آمدن از شما می خواهند که یک یا دو ماموریت را کامل کنید، مانند Glintstone Icecrag. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش به دست آوردن Glintstone Icecrag در بازی Elden Ring بپردازیم.

آموزش به دست آوردن Glintstone Icecrag در بازی Elden Ring

Glintstone Icecrag جادویی است که برای استفاده به ۱۵ ( Intelligence ) نیاز دارد. این جادو اشعه ای را شلیک می‌کند که به دشمنان آسیب می‌زند و اثر وضعیت Frostbite را روی آنها ایجاد می‌کند، که به شما امکان می‌دهد ۲۰٪ آسیب بیشتری به آنها وارد کنید و سرعت بازیابی استقامت آنها را کاهش دهید.

Glintstone Icecrag را کجا پیدا کنیم؟

Glintstone Icecrag را می توان از Preceptor Seluvis در Seluvis’s Rise در Liurnia of the Lakes خریداری کرد. اما برای رسیدن به این قسمت از نقشه، باید Caria Manor را در قسمت شمالی منطقه کاوش کنید، باس را در آنجا بکشید و سپس از خروجی پشت خانه خارج شوید.

آموزش به دست آوردن Glintstone Icecrag در بازی Elden Ring

برای اولین بار در Ranni’s Rise، که غربی ترین برج در این منطقه جدید در پشت Manor است، با Seluvis روبرو خواهید شد. هنگامی که جستجوی Ranni the Witch را در این برج آغاز کردید، با او صحبت خواهید کرد و پس از آن، می‌توانید با شکل انسانی او در برج خودش به سمت جنوب صحبت کنید.

Seluvis از شما درخواست می کند که یک معجون را به Nepheli Loux تحویل دهید. با این حال، این تنها گزینه شما نیست. می‌توانید به Roundtable Hold برگردید و معجون را به او بدهید، با Gideon Ofnir صحبت کنید و از او بخواهید آن را دور بریزد، یا آن را در قسمت آخر بازی نگه دارید و به Dung Eater بدهید. هر کاری که تصمیم بگیرید به نتایج متفاوتی در ماموریت خود سلوویس منجر می شود، اما هدف شما در اینجا این است که فقط یکی را انتخاب کنید و سپس به سراغ او بروید.

هنگامی که تصمیم گرفتید با معجون چه کار کنید، Seluvis کار شما را تمام شده در نظر می‌گیرد و فروشگاهی را برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید تعداد انگشت شماری جادوی منحصر به فرد از آن بخرید. یکی از آنها Glintstone Icecrag است که می توانید آن را با ۷۵۰۰ رون خریداری کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *