۰

گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro با Snapdragon 695 و سازگاری Viverse معرفی شد

گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro

گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro جدیدترین پیشنهاد سازنده مشهور تایوانی است که در سال‌های گذشته تمرکز خود را روی VR تغییر داده است. Desire 22 Pro یک گوشی میان رده با صفحه LCD 6.6 اینچی ۱۲۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی است. با اکوسیستم Viverse HTC و محصولات HTC VR مانند هدست HTC Vive Flow سازگار است.

گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro

سازگاری Viverse عامل اصلی فروش در اینجا است که به شما امکان می دهد از طریق تلفن و هدست HTC VR متصل به محتوای مجازی Metaverse دسترسی داشته باشید. اچ تی سی همچنین کیف پول Viverse خود را برای کمک به مدیریت دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال و NFT به طور مستقیم از تلفن همراه آورده است.

گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro

گوشی Desire 22 Pro همچنین دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک ماژول عمق سنج ۵ مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی f/2.0 در جلو گوشی وجود دارد. این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق microSD قابل ارتقا است.

این گوشی دارای اندروید ۱۲ است در حالی که باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع سیمی ۱۸ واتی، شارژ بی سیم ۱۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. یک اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه و مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار وجود دارد.

گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro

HTC Desire 22 Pro در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود و با قیمت (۴۰۴ دلار) در تایوان و ۴۵۹ یورو/۳۹۹ پوند در اروپا به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *