۰

آموزش ماهی گیری در بازی V Rising

آموزش ماهی گیری در بازی V Rising

آموزش ماهی گیری در بازی V Rising

ماهی‌های بازی V Rising، برای هیچ کس عجیب نیست، مکانیک ثانویه‌ای که ممکن است برای یک لرد خون‌آشام نامطلوب به نظر برسد، اما با این وجود ارزش دنبال کردن را دارد. اگر بتوانید Fishing Pole را بدست آورید و از آن استفاده کنید، یک آیتم منحصربفرد که با کشتن باس Rufus یافت می شود، می توانید از نقاط مهم ماهیگیری در Farbane و سایر مناطق برای صید ماهی استفاده کنید و آنها را برای به دست آوردن منابع کمیاب خاص به چیز های دیگر تبدیل کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش ماهی گیری در بازی V Rising بپردازیم.

آموزش ماهی گیری در بازی V Rising

برای گرفتن ماهی در V Rising، بازیکنان باید Fishing Pole را دریافت کنند، ابزاری که به طور خاص برای صید ماهی طراحی شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، میله ماهیگیری را نمی توان در هیچ مکانی پیدا کرد و باید توسط بازیکن ساخته شود، اما برای انجام این کار به دستور کرفت نیاز دارید.

دستور کرفت از Rufus the Foreman گرفته شده است، یک باس لول ۲۰ که در مرکز Farbane Woods در اردوگاه راهزنان قرار دارد.

با کشتن و نوشیدن Rufus دستور تهیه قلاب ماهیگیری و نیمکت نجاری را به شما می دهد که به هر دوی آنها نیاز دارید. به قلعه خود برگردید و نیمکت نجاری را درست کنید، سپس از آن برای ساختن قلاب ماهیگیری استفاده کنید که به مواد زیر نیاز دارد:

  • تخته چوب (۸)
  • شمش مس (۴)
  • نخ های درشت (۴)

در این مرحله شما قلاب ماهیگیری را خواهید داشت که وارد اینورتوری شما می شود. اکنون باید نقاط ماهیگیری را پیدا کنید، به مناطق کمیاب از آب که به وضوح حباب دارند، و از آب های اطراف متمایز هستند بروید و روی آب حباب دار کلیک راست کنید، سپس وقتی دیدید آب شروع به درخشش کرد، روی ماوس کلیک چپ کنید (اگر نگران حمله بازیکنان دیگر هستید، این کار را در حالت آفلاین V Rising انجام دهید).

انجام این کار به درستی باید یک ماهی را به دام بیندازد، که به موجودی شما می رود (اگر جایی برای آن وجود داشته باشد). این نقاط در Farbane Woods بسیار رایج هستند، اما می توانید برخی از آنها را در Dunley Farmlands و Silverlight Hills نیز پیدا کنید.

ماهی را می توان به طور کلی برای منابع مختلف استفاده داد. معمولاً روغن ماهی، استخوان ماهی و فلس، که همه آنها در دستور العمل های مختلف دارای اهداف هستند. همچنین فرصتی برای کشیدن اقلام تصادفی و آشغال از آب وجود دارد ؛ اگرچه آشغال اصطلاحی ناعادلانه برای برخی از لوت های ویژه ای است که می توانید از این طریق آن دریافت کنید. حتی می‌توانید شمش دریافت کنید، یک منبع ارزشمند در اواسط بازی که معمولاً مدتی طول می‌کشد تا به دست آید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *