۰

لیست تمام آهنگ های فیلم Spiderhead

تمام آهنگ های فیلم Spiderhead

تمام آهنگ های فیلم Spiderhead

تمام آهنگ های فیلم Spiderhead

Spiderhead نتفلیکس دارای یک موسیقی متن پر از آهنگ های کلاسیک دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ است که به شخصیت شرور کریس همسورث حس جذابیت کاذبی می دهد. بازیگران این فیلم شامل همسورث در نقش مغز متفکر فیلم و استیو آبنستی است که بر روی زندانیان مرکز تحقیقات و ندامتگاه Spiderhead آزمایش می کند. Spiderhead از موسیقی شاد به روشی هوشمندانه برای ایجاد فضایی امن در نیمه اول فیلم استفاده می کند و فقط نشان می دهد که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

مایلز تلر همچنین در فیلم Spiderhead در نقش جف، یکی از مجرمانی که آبنستی روی او آزمایش می کند، بازی می کند. این فیلم دومین فیلم سال ۲۰۲۲ است که تلر با جوزف کوسینسکی همکاری می کند، پس از اینکه این زوج از اکران بسیار موفقی در Top Gun: Maverick لذت بردند. در Maverick، کوسینسکی موسیقی متناسب با فضای فیلم را وارد کرد و تلر را به اجرای “Great Balls of Fire” توسط جری لی لوئیس واداشت و این ترفندی است که او در Spiderhead تکرار می کند، زیرا همسورث در حال آواز خواندن و رقصیدن در نقاط مختلف فیلم نشان داده می شود.

بر اساس داستان کوتاه جورج ساندر “Escape from Spiderhead”، فیلم Spiderhead تغییراتی را در کتاب ایجاد می کند تا به آن کمک کند تا به فیلمی مناسب برای نتفلیکس تبدیل شود. جوزف تراپنس امتیاز فیلم را ارائه می دهد که با انتخاب آهنگ هایی که در سرتاسر فیلم پراکنده شده اند به خوبی تکمیل می شود. در این مقاله تمام آهنگ های فیلم Spiderhead به اضافه زمانی که آنها در فیلم پخش می شوند ، قرار گرفته است.

تمام آهنگ های فیلم Spiderhead

تمام آهنگ های فیلم Spiderhead

  • “The Logical Song” توسط Supertramp – سکانس آغازین Spiderhead با موفقیت سوپرترامپ در سال ۱۹۷۹ به پایان می رسد که استیو آبنستی با موفقیت داروی شادی خود، G-46، همچنین به نام “لافودیل” را روی یکی از داوطلبان خود آزمایش می کند. این آهنگ سپس در حالی پخش می شود که Abnesti به مرکز Spiderhead پرواز می کند.
  • Feelin’ Like” توسط Bad Colour – این آهنگ پس از اینکه جف سعی می کند به لیزی توضیح دهد که چرا در Spiderhead (با بازی جورنی اسمولت) است، پخش می شود.
  • «I’ll Take You There» اثر The Staple- جف یک فلش بک به شبی دارد که در حالت مستی بهترین دوستش را کشت، اما قبل از آن لحظه، او در یک مهمانی با دوستش در حال رقصیدن با آهنگ “I’ll Take You There” بود.
  • “What A Fool Believes” توسط گروه The Doobie Brothers – در حالی که سپیده دم در Spiderhead می گذرد و در حالی که آبنستی، دستیارش مارک، و زندانیان برای یک روز دیگر آماده می شوند، پخش می شود.
  • «Solfetietto» از The Swingle– آبنستی داروی N-40 معروف به “Luvactin” را روی جف و هم زندانی Heather آزمایش می کند.
  • “Feels So Good” از Chuck Mangione – در حالی این ترک پخش می شود که جف و لیزی غذا را به سایر زندانیان اسپایدرهد، از جمله هدر، که جف برای اولین بار از زمانی که این دو با N-40 آزمایش شده بودند، می‌دهند.
  • “She Blinded Me With Science” توسط George Benson – موسیقی های موفق دهه ۸۰ توماس دالبی در شروع و سپس در انتهای فیلم Spiderhead پخش می شوند. در اولین فرصت، Abnesti یک بار دیگر N-40 را روی جف آزمایش می کند، اما این بار او با سارا مطابقت داده می شود. این ترک دوباره در پایان فیلم پخش می‌شود، زمانی که آبنستی به زندانیان Spiderhead دستور می‌دهد که جف و لیزی را پس از کشف حقیقت پشت آزمایش‌های آبنستی دستگیر کنند.
  • “Breezin” توسط Bad Colour – این ترک زمانی که دستیار آبنستی، به نام مارک، MobiPak جف را دوباره پر می کند، جیب متصل به پشت او که حاوی ویال های داروهای آزمایشی Abnesti است؛ پخش می شود.
  • «Der Fruehling» اثر The Swingle Singers- دومین آهنگ The Swingle Singers در Spiderhead زمانی پشخ می شود که جف خود را در اتاق آزمایش با روگان می یابد. هنگامی که جف فکر می کند آبنستی قصد دارد N-40 را روی این جفت آزمایش کند، موسیقی عجیب و غریب پخش می شود.
  • “More Than This” توسط Roxy Music – این ترک در حالی که آبنستی پس از یک روز کار در اطراف آپارتمانش می رقصد در حالی که برخی از داروهای خود را برای خود مصرف می کرد، پخش می شود.
  • «Rise» از Herb Alpert– این ترک دو بار در طول Spiderhead پخش می شود. اولین مورد زمانی است که جف سعی می کند Darkenfloxx، داروی Abnesti را که باعث ترس می شود، برای لیزی توضیح دهد، و مورد دوم در طول تیتراژ فیلم است.
  • “Peppermint Park” از Paul Hart –  پس از مرگ هدر، گیتار این ترک پل هارت شنیده می شود که آبنستی سعی می کند دستیارش، مارک، را آرام کند.
  • «You Make My Dreams» از Daryl Hall و John Oates– این آهنگ معروف پاپ راک ۱۹۸۱ در طول یک سکانس اکشن پخش می شود که در آن جف و لیزی تلاش می کنند تا از Spiderhead بگریزند در حالی که بقیه زندانیان آنها را تعقیب می کنند.
  • “Crazy Love” از Poco – زمانی این ترک پخش می شود که آبنستی با هواپیمای خود پرواز می کند تا از پلیس هایی که برای دستگیری او می آیند فرار کند. اگرچه آبنستی در حالی که مواد مخدر خود را مصرف می کند به کوهی برخورد می کند، اما بدن او هرگز دیده نمی شود و جف و لیزی با موفقیت با یک قایق موتوری از آنجا فرار می کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *