۰

آموزش نجات دادن نیک در بازی The Quarry

آموزش نجات دادن نیک در بازی The Quarry

نیک یکی از ۹ شخصیت قابل بازی در The Quarry است و همچنین اولین شخصیتی است که به نفرین گرگینه آلوده می شود. با این حال، مانند همه شخصیت‌های The Quarry، با انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری‌های درست در هر فصل، این امکان کاملاً برای نیک وجود دارد که نجات یابد و در نهایت از نفرین گرگینه‌ها درمان شود. بنابراین، چه اقداماتی برای نجات نیک از مرگ لازم است؟ در این راهنما، به آموزش نجات دادن نیک در بازی The Quarry در کمپ تابستانی Hackett’s Quarry خواهیم پرداخت.

آموزش نجات دادن نیک در بازی The Quarry

برای نجات نیک، باید یک تصمیم خاص در فصل ۸ بگیرید. اولین و تنها مرگ احتمالی او می‌تواند در اینجا اتفاق بیفتد، و تمام انتخاب‌های قبلی که در کل داستان انجام داده‌اید مهم نیست. برای مثال، اگر در فصل ۶ به او در نقش ابیگیل شلیک کنید، او نمی‌میرد.

با این حال، باید در آنجا به او شلیک کنید زیرا اگر این کار را نکنید، او ابی را خواهد کشت. و در حالی که در تلاش برای نجات نیک هستید، باید بقیه افراد را نیز نجات دهید تا بهترین پایان و تروفی Rough Night را به دست آورید.

با رفتن به فصل ۸، در اینجا شما در نقش رایان و لورا برای چند صحنه بازی خواهید کرد. در پایان این فصل، آنها تعدادی قفس برق دار را پیدا خواهند کرد. در سمت چپ، نیک در شکل گرگینه قرار دارد. یکی دیگر جیکوب را خواهد داشت، اگر تا این لحظه زنده مانده باشد.

آموزش نجات دادن نیک در بازی The Quarry

پس از اینکه رایان با اما صحبت می کند، او شاتگان خود را به سمت گرگینه می گیرد (شخصیت ها نمی دانند که او نیک است). در اینجا یک QTE مختصر ظاهر می شود که در آن شما این شانس را دارید که جلوی لورا را بگیرید یا اجازه دهید او به جانور شلیک کند. شما باید جلوی او را بگیرید و او گرگینه را تنها خواهد گذاشت.

در این صحنه، اگر جیکوب زنده باشد، این شانس را خواهید داشت که با حل یک معما او را آزاد کنید. این برای نجات نیک ضروری نیست، اما از کشتن جیکوب در فصل بعدی جلوگیری خواهید کرد.

مهم نیست که در فصل ۹ یا فصل ۱۰ چه کاری انجام می دهید. نیک قبلاً نجات یافته است و تا پایان داستان زنده می ماند.

آموزش نجات دادن نیک در بازی The Quarry

با این وجود، ممکن است بخواهید نفرین او را بردارید و شکل انسانی او را بازیابی کنید. برای انجام این کار، باید سایلس، گرگ سفید را در انتهای The Quarry بکشید. این کار نفرین را از بین می برد و بیشتر شخصیت های آلوده شما شفا می یابند.

برای کشتن سایلس، باید لورا را زنده نگه دارید و کاری کنید که او با تراویس همکاری کند. آنها سایلس را پیدا می کنند و شما می توانید به او شلیک کنید. پس از این کار، و اگر بقیه افراد زنده باشند، بهترین پایان ممکن را در بازی خواهید داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *