۰

محل geyser های فورتنایت برای پرتاب به هوا

محل geyser های فورتنایت برای پرتاب به هوا

محل geyser های فورتنایت برای پرتاب به هوا

از آبفشان ( Geyser ) ها در نزدیکی Reality Falls برای پرتاپ به هوا و تکمیل یکی از ماموریت های بازی استفاده کنید. هنگامی که یک آبفشان را پیدا کردید، بالای آن بایستید و منتظر بمانید تا فوران کند، و شما را به آسمان می فرستد تا گلایدر خود را دوباره باز کنید. این چالش آسان ۱۵۰۰۰ XP برای شما به ارمغان می‌آورد، بنابراین برای کمک به ارتقاء لول در بتل پس جدید فورتنایت ارزش آن را دارد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش پیدا کردن محل geyser های فورتنایت برای پرتاب به هوا بپردازیم.

محل geyser های فورتنایت برای پرتاب به هوا

آبفشان ها فقط در بخش غربی نقشه فورتنایت یافت می شوند که پر از قارچ های غول پیکر و درخشان است. همچنین می توانید آنها را در Reality Falls و Greasy Grove پیدا کنید. ۱۲ آبفشان در این منطقه وجود دارد، اما هفت مورد از آنها را در کنار هم در Peril Pass خواهید دید که بهترین مکان شما برای تکمیل این چالش آسان است، و درخت واقعیت در همان نزدیکی دارای لوت های زیادی است که می توانید بعداً به دست آورید. از نقشه بالا و اطلاعات زیر برای کمک به شما برای رسیدن به هر یک از مکان‌های آبفشان فورتنایت استفاده کنید:

Peril Pass : در این منطقه دیدنی که درست در غرب Reality Falls است، هفت آبفشان را خواهید دید که همگی بسیار نزدیک به هم هستند.
Reality Falls در شمال : یک آبفشان در یک جزیره صخره ای کوچک در منطقه دریاچه وجود دارد که توسط چندین آبشار تغذیه می شود که درست در شمال درخت واقعیت است.
Reality Falls در جنوب: در جنوب Reality Falls و در سراسر جاده، یک آبفشان به سمت بالای یک صخره پیدا خواهید کرد.
Shelly Shoals: یک آبفشان در غرب-جنوب غربی Greasy Grove در اطراف صخره ای بزرگ در ساحل غربی در کنار Shelly Shoals وجود دارد.
Displaced Depot: می توانید یک آبفشان شرقی-شمال شرقی ساختمان برجسته Displaced Depot را پیدا کنید. بالای صخره ای است که شبیه سر کوسه غول پیکر است.
Scratch Pad: از Scratch Pad به جنوب غربی بروید تا یک آبفشان را در بالای تپه ای پیدا کنید که توسط درختان احاطه شده است.

محل geyser های فورتنایت برای پرتاب به هوا

اکنون که خود را به یک آبفشان رسانده‌اید، فقط باید روی آن بایستید، زمانی که شروع به انفجار آب می‌کند تا شما نیز به سمت بالا شلیک شوید و به شما این امکان را می‌دهد که گلایدر خود را مجدداً باز کنید و منطقه را از بالا جستجو کنید یا موقعیت خود را تغییر دهید. این کار را در مجموع سه بار انجام دهید، حتی می توانید از همان آبفشان سه بار استفاده کنید تا چالش را کامل کنید و پاداش بزرگ XP را دریافت کنید. حتی لازم نیست این کار در همان مسابقه انجام شود، اگرچه ما فکر می کنیم که بهتر است در ابتدای مسابقه در اطراف Peril Pass فرود بیایید تا چالش را در سریع ترین زمان ممکن تکمیل کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *