۰

محل تونل باد بازی فورتنایت در The Screwballer

تونل باد بازی فورتنایت در The Screwballer

تونل باد بازی فورتنایت در The Screwballer

تونل باد بازی فورتنایت در The Screwballer باقیمانده از فصل گذشته است، زمانی که Rave Cave هنوز پایگاه عملیاتی برای Imagined Order معروف به Command Cavern بود. این دریچه‌های غول‌پیکر همچنان یک مسیر دسترسی سریع به سطوح پایین‌تر غار را فراهم می‌کنند، یا یک روش فرار اگر باید با عجله از آنجا خارج شوید، اما دلیل اصلی که در حال حاضر به دنبال این تونل ها هستید تکمیل یکی از ماموریت های بازی است.

اگر قبلاً نمی‌دانستید، The Screwballer یک مسیر طولانی ترن هوایی است که در سراسر Rave Cave می‌چرخد، و می‌توانید در یک حلقه پیوسته با پرش روی آن در حالی که یکی از Baller ها را هدایت می‌کنید، سوار آن شوید.

تونل باد بازی فورتنایت در The Screwballer

دو تونل باد مجزا در مکان‌های The Screwballer در اطراف Rave Cave وجود دارد که POI نامگذاری شده در سمت شمال غربی جزیره است. یکی از آنها در شمال غربی Rave Cave و دیگری کمی نزدیکتر در سمت جنوب شرقی است. هر دو در طول تغییر فصل ۳ با رنگ های روشن رنگ آمیزی شده اند، بنابراین هنگامی که نزدیک هستید به راحتی قابل تشخیص هستند، اما ما آنها را در نقشه Fortnite در بالا علامت گذاری کرده ایم تا مکانی را که باید هدف قرار دهید را بدانید.

تونل باد بازی فورتنایت در The Screwballer

برای ورود به تونل باد با یک Baller در The Screwballer در فورتنایت، طبیعتاً ابتدا باید یکی از آن وسایل نقلیه را پیدا کنید، بنابراین مفید است که همه بالرها از منطقه نزدیک شروع به حرکت کنند. هنگامی که در حال راندن آن هستید، به سمت تونل باد در The Screwballer بروید و در صورت لزوم از قلاب استفاده کنید تا خود را به داخل بکشید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *