۰

تمام کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2

کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2

کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2

رمز بازی رزیدنت اویل ۲

ما همه کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2 را در این مقاله داریم، اینها بخش مهمی از بازی هستند، زیرا هر کدام را که باز می‌کنید، یک ارتقاء سلاح به شما می‌دهد که بهترین اسلحه‌های Resident Evil 2 را برای بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. این تنها راه برای ارتقای کامل اسلحه‌های کلر و لئون است که کار را در Resident Evil 2 Remake آسان‌تر می‌کند.

کد امن اداره پلیس غرب

کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2

رمز بازی رزیدنت اویل ۲

این به احتمال زیاد اولین گاوصندوقی است که در بازی خود با آن مواجه خواهید شد، زیرا در یکی از اتاق های شروع قرار دارد. در ضلع غربی ایستگاه پلیس، دفتری با عنوان “وست آفیس” در طبقه اول خواهید دید. به اتاق کناری این دفتر بروید تا این گاوصندوق دنج را در گوشه ای پیدا کنید. فقط مطمئن شوید که مراقب زامبی بی حال در آنجا باشید.

راه حل این گاوصندوق در دفتر S.T.A.R.S در طبقه دوم کلانتری پیدا شده است. روی یادداشتی که روی یکی از میزها گذاشته شده است، نوشته شده است:

کد گاوصندوق: ۹ چپ، ۱۵ راست، ۷ چپ

ترکیب بالا را انجام دهید و گاوصندوق به لئون و کلر با یک Hip Pouch پاداش می‌دهد، که یک تقویت فوق‌العاده ارزشمند برای فضای موجودی شماست.

کد گاوصندوق اتاق انتظار ایستگاه پلیس

کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2

با کاوش در سمت شرقی ایستگاه پلیس، ممکن است خود را در مقابل دومین گاوصندوق بازی بیابید. این یکی در اتاق انتظار در طبقه دوم، اولین دروازه اصلی شما به سمت شرق ساختمان در طول سناریوی A یافت می شود. پشت میز اتاق انتظار را بررسی کنید و مطمئن شوید که گاوصندوق دیگری در انتظار شماست. هیچ تهدید واقعی در این اتاق وجود ندارد، بنابراین فقط مطمئن شوید که Tyrant شما را دنبال نمی کند قبل از اینکه بخواهید کدها را انتخاب کنید.

راه حل این گاوصندوق در اتاق observation در طبقه اول ساختمان یافت می شود که روی یک سند RPD داخلی دیگر روی میز کناری خط خطی شده است.

کد گاوصندوق: ۶ چپ، ۲ راست، ۱۱ چپ

کد گاوصندوق اتاق Sewer Treatment Pool

کدهای گاوصندوق بازی Resident Evil 2

رمز بازی رزیدنت اویل ۲

سومین و آخرین گاوصندوق بازی بعد از ورود به اعماق کثیف فاضلاب پیدا می شود. هنگامی که خود را در اتاق مانیتور با پازل مهره شطرنج پیدا کردید، از تنها در خارج شوید و از پل عبور کنید، سپس درست تا انتها حرکت کنید تا گاوصندوق دیگری را در نمای ساده در اتاق Sewer Treatment Pool پیدا کنید.

راه حل این گاوصندوق آسان است. به سادگی به سمت راست دستگاه نگاه کنید و ترکیب آن را با گچ مشاهده خواهید کرد.

کد امن: ۲ چپ، ۱۲ راست، ۸ چپ

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *