۰

گوشی های موتورولا موتو G62 5G و G42 رونمایی شدند

موتورولا موتو G62 5G

موتورولا در سکوت از دو عضو جدید سری Moto G خود رونمایی کرد: موتورولا موتو G62 5G و Moto G42 مجهز به LTE. هر دو گوشی به زودی در برزیل در دسترس خواهند بود و همچنین در بازارهای منتخب در سراسر اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، هند و خاورمیانه در هفته های آینده عرضه خواهند شد.

موتورولا موتو G62 5G

Moto G62 5G

Moto G62 5G مجهز به اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد که در روی صفحه قرار گرفته است، در حالی که در پشت یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک ماژول اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است.

موتورولا موتو G62 5G
موتورولا موتو G62 5G

Moto G62 5G یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی دارد. این گوشی همچنین دارای بلندگوهای استریو و پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثرانگشت است که به عنوان دکمه پاور نیز عمل می کند. دو رنگ برای انتخاب وجود دارد : گرافیت و سبز. قیمت و در دسترس بودن متعاقبا اعلام خواهد شد.

Moto G42

Moto G42 صفحه نمایش ۶.۴ اینچی گلولد با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی ۶۰ هرتز را ارائه می دهد. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را به همراه دارد در حالی که در پشت آن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را به همراه دارد. اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام در کنار رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قرار دارد که قابل ارتقا است.

موتورولا موتو G62 5G
موتورولا موتو G62 5G

G42 همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۰ واتی و همچنین بلندگوهای استریو با Dolby Atmos است. Moto G42 در رنگ های آبی و رز عرضه می شود. قیمت و در دسترس بودن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع : Motorola

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *