۰

قدرتمندترین شخصیت MCU در Doctor Strange 2 پنهان شده است

قدرتمندترین شخصیت MCU

قدرتمندترین شخصیت MCU

قدرتمندترین شخصیت MCU در Multiverse of Madness پنهان شده بود. تنها در فاز ۴، مارول مقیاس قدرت MCU را به شدت تغییر داده است. فیلم‌ها و سریال های مارول علاوه بر قدرتمند کردن چشمگیر Scarlet Witch، تعداد انگشت شماری از شخصیت‌های درجه یک کمیک ها را به نمایش گذاشته‌اند. یکی از آنها به ویژه از هر قهرمان و شرور دیگری که تا به حال در MCU وجود داشته است قوی تر است.

فاز ۴ ثابت کرده است که MCU مملو از ابر قدرت هاست است. Eternals ایکاریس سوپرمن و چندین ابرقهرمان دیگر با نیروی کیهانی را معرفی کرد. Marvel’s What if…؟ ثابت کرد که Uatu the Watcher می تواند با یک Ultron مجهز به Infinity Gauntlet پا به پا شود. داستان Scarlet Witch در WandaVision باعث شد انتقام جویی که تقریباً تانوس را به تنهایی شکست داد، حتی قدرتمندتر از آنچه که قبلاً بود بشود. دامنه قدرت او در دکتر استرنج ۲ به نمایش گذاشته شد، زمانی که تمام استادان هنرهای عرفانی برای مقابله با او به یکدیگر نیاز داشتند. بعلاوه، این فیلم وجود یک نیروی اضافی از طریق مولتی ورس را هنگامی که بلک بولت Anson Mount را ارائه کرد تأیید کرد.

همانطور که همه آنها قوی هستند، هیچ کس نمی تواند ادعای عنوان قدرتمندترین شخصیت MCU را داشته باشد. یک هنرمند Doctor Strange 2 تایید کرد که دنیای Living Tribunal در این فیلم مورد بازدید قرار گرفته است. در طول صحنه ای که در آن دکتر استرنج و آمریکا چاوز در حال سقوط در مولتی ورس بودند، چهره ای مشابه Living Tribunal در حال مشاهده آنها مشاهده شد. در کمیک ها، Living Tribunal به عنوان یک موجود کیهانی تقریباً همه کاره شناخته می شود که به طور همزمان در همه جهان ها وجود دارد. او به طور گسترده ای به عنوان دومین شخصیت قوی در دنیای مارول در نظر گرفته می شود. تنها موجودی که بیش از او در جهان چندگانه دارای قدرت یا اقتدار است، One Above All است. و از آنجایی که One Above All هنوز حضور نداشته است، Living Tribunal در حال حاضر قدرتمندترین نیرو در MCU است.

قدرتمندترین شخصیت MCU

در مارول کامیکس، این وظیفه Living Tribunal است که هر زمان که نیاز باشد، قضاوت کند. اگر جنایت بزرگی رخ دهد که تعادل کیهان را تهدید می کند، آن وقت است که او از حاشیه خارج می شود و وارد عمل می شود. حکمی که او می تواند صادر کند می تواند خواهان نابودی یک سیاره یا احتمال پایان یک جهان باشد (اگر فکر می کند لازم است). به دلیل قدرتی که در اختیار دارد، حتی شخصیت های قوی مانند تانوس، مفیستو و واچر نیز مجبور هستند به او به عنوان موجودی برتر احترام بگذارند.

در مورد همتای خود در MCU، زمانی که بارون موردو «کارمندان Living Tribunal» را مطرح کرد، از او قبلاً در «دکتر استرنج» نام برده شد، اما این نقش پنهان شخصیت در «Multiverse of Madness» بود که معرفی رسمی او در MCU بود. او قرار است دوباره در فیلم Thor: Love and Thunder که شامل مجسمه‌ای از او است، حضور داشته باشد. همه این ایستراگ ها می توانند در نهایت منجر به ورود این شخصیت در یک رویداد آینده MCU باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، Living Tribunal به راحتی می تواند کل واقعیت Earth-616 را محکوم کند (یا نجات دهد).

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *