۰

آیا مود اول شخص فورتنایت در راه است؟

مود اول شخص فورتنایت

مود اول شخص فورتنایت

مود اول شخص فورتنایت

فورتنایت مدت‌هاست که به خاطر دیدگاه حالت شخص خود شناخته شده است، که به بازیکنان اجازه می‌دهد محیط اطراف و سازه‌های ساخته شده با مکانیک ساختمان را ببینند. با این حال، طبق یک اطلاعات جدید، این بازی ممکن است از طریق یک حالت دوربین جدید به دنیای شوتر های اول شخص بپیوندد.

بر اساس توییتی که توسط منبع خبری Fortnite HYPEX منتشر شده است، که به طور قابل اعتمادی دیگر اخبار اولیه در مورد این بازی در گذشته به بیرون درز کرده است، Epic Games شروع به توسعه حالت دوربین اول شخص در طول فصل ۳ چپتر ۳ کرده است.

این به‌روزرسانی Epic شروع به کار روی برخی موارد در مورد حالت دوربین اول شخص کرد، اما در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در مورد آن وجود ندارد زیرا به نظر می‌رسد هنوز در مراحل اولیه توسعه است. برای حالت های Zero Build واقعاً خوب عمل می کند.

مود اول شخص فورتنایت

همانطور که توسط HYPEX ذکر شده است، حالت دوربین اول شخص مخصوصاً برای حالت جدید Zero Build مناسب است زیرا بازیکنان مجبور نیستند بیلد ها را ببینند. با این حال، برخی از طرفداران نگران عدم نمایش اسکین ها در این حالت بودند که ارزش آیتم های درون بازی را کاهش می‌دهد.

HYPEX مراقب بود تا تایید کند که Epic به طور رسمی این حالت را معرفی نکرده است زیرا ظاهراً هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

فورتنایت از زمان انتشار تحسین برانگیز خود در سال ۲۰۱۷ به طور مداوم با ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی شده است. اخیراً، فورتنایت فصل ۳ چپتر ۳ را این هفته معرفی کرد که جزیره را به «یک مهمانی غول‌پیکر» تبدیل می‌کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *