۰

۵ تا از بهترین بازی های شبیه به House Flipper

بازی های شبیه به House Flipper

بازی های شبیه به House Flipper

بازی هایی مانند House Flipper برای استراحت پس از یک روز طولانی و تحقق رویاهای خود برای تبدیل شدن به یک متخصص بازسازی خانه عالی هستند.

در حالی که بازی به خوبی با DLC هایی پشتیبانی می شود که به بازیکنان اجازه می دهد با باغبانی، مبلمان لوکس و نگهداری از حیوانات خانگی سر و کار داشته باشند، بسیاری بازی های دیگر درست مانند آن هستند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های شبیه به House Flipper بپردازیم.

The Tenants

بازی های شبیه به House Flipper

اولین پیشنهاد ما به هر کسی که از House Flipper لذت می برد، The Tenants است، بازی شبیه سازی دیگری که شما را در بازسازی و مدیریت املاک قرار می دهد.

در آن، شما نقش صاحبخانه را بر عهده می گیرید و باید فهرستی از مستاجران را مرتب کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای بسیاری از املاک تحت مراقبت شما مناسب هستند.

برای دستیابی به حداکثر سود، باید اطمینان حاصل کنید که آپارتمان‌ها کاملاً استاندارد هستند و با دکوراسیون شیک مبله شده‌اند که خریداران مناسب را جذب می‌کند.

مانند House Flipper، این بازی چندین ابزار برای بازسازی آپارتمان به همراه کاتالوگ گسترده ای از مبلمان، رنگ و سایر موارد برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.

House Builder

بازی های شبیه به House Flipper

House Builder یک بازی دیگر مانند House Flipper است که در آن بازیکنان می توانند در حین سفر به دنیا و سنین مختلف به یک سازنده تک نفره تبدیل شوند و مجموعه ای از اقامتگاه ها را بسازند.

هر خانه ای که می سازید با خانه بعدی بسیار متفاوت است و تا حد زیادی به دوره زمانی و موقعیت جغرافیایی شما بستگی دارد.

با ساختن خانه‌ها آجر به آجر، درک عمیقی از نحوه تعامل مصالح با یکدیگر و آنچه در ساخت طیف وسیعی از انواع خانه‌ها انجام می‌شود به دست خواهید آورد.

بازی شامل ابزارهای بسیاری است که برای هر کسی که بازی House Flipper را انجام داده است آشنا خواهد بود.

Animal Shelter

بازی های شبیه به House Flipper

اگر از مراقبت از حیوانات در House Flipper Pets لذت می بردید، Animal Shelter یک جایگزین عالی است که به شما امکان می دهد حتی بیشتر با دوستان کوچک پشمالو خود وقت بگذرانید.

هدف اصلی شما در بازی ایجاد محیطی دلپذیر برای حیواناتی است که نیاز به یک خانه جدید با گذراندن وقت با هم، تهیه غذا و اسباب بازی برای آنها و جلب اعتماد آنها دارند.

هنگامی که درک خوبی از شخصیت و نیازهای عاطفی/فیزیکی هر حیوان خانگی داشتید، می‌توانید قبل از رفتن به حیوان بعدی، آنها را به یک صاحب مناسب بدهید.

مانند House Flipper، این بازی به شما امکان می دهد فهرستی از کالاها را مرور کنید که غنی سازی حیوانات و همچنین حالت ساخت و ساز را فراهم می کند که در آن می توانید پناهگاه خود را دوباره طراحی کنید.

Planet Zoo

بازی های شبیه به House Flipper

Planet Zoo یکی دیگر از بازی‌های شبیه‌سازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از طیف وسیعی از حیوانات با ساختن زیستگاه‌های دقیق برای رفع نیازهای منحصر به فرد خود مراقبت کنند.

در مود campaign ، بازیکنان می‌توانند در سراسر جهان سفر کنند و با حیات وحش مختلف ملاقات کنند و نکات مربوط به مدیریت عملیات باغ‌وحش خود را بیاموزند.

مانند بازی House Flipper، به بازیکنان ابزارهای فراوانی داده می‌شود تا با اصلاح زمین، ساختن سازه‌ها و غنی‌سازی، دیدگاه خلاقانه خود را زنده کنند.

به بازیکنان این امکان داده می‌شود که به همان اندازه که دوست دارند در Planet Zoo مشارکت داشته باشند یا دست به کار شوند و در عین حال تصمیماتی بگیرند که بر نسل‌های آینده حیات وحش تأثیر بگذارد.

Cities: Skylines

بازی های شبیه به House Flipper

به جای محدود کردن خود به یک خانه یا باغ وحش، چرا کل شهر را با یک بازی شبیه سازی مانند Cities: Skylines نگیرید.

این بازی که با کنترل‌ها، وظایف و ابزارهای آسان برای درک کامل می‌شود، جایگزین خوبی برای هرکسی است که به house flipping تسلط دارد و به دنبال چالشی جدید است.

در این بازی، با تقسیم زمان خود به سه دسته اصلی: مسکونی، تجاری و صنعتی، تصمیم به طراحی و مدیریت شهرهای خود می‌کنید.

پس از جمع‌آوری پیش‌نویسی از آنچه می‌خواهید شهرتان شبیه آن باشد، با افزودن سازه‌ها، حمل‌ونقل، و ابزارهای برقی دست به کار خواهید شد تا اطمینان حاصل کنید که کارها به خوبی انجام می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *