۰

بازی Wolfenstein: The New Order در فروشگاه Epic Games رایگان شد

بازی Wolfenstein: The New Order

بازی Wolfenstein: The New Order

 بازی Wolfenstein: The New Order تا ۹ ژوئن صبح در فروشگاه Epic Games رایگان است. The New Order سومین بازی رایگان اسرارآمیز است که در طول فروش عظیم Epic به نمایش درآمد. BioShock: The Collection هفته گذشته رایگان بود و Borderlands 3 دو هفته پیش عرضه شد. هنگامی که Wolfenstein را به کتابخانه Epic خود اضافه کردید، آن را برای همیشه نگه می دارید. یک بازی اسرارآمیز از ۹ ژوئن در دسترس خواهد بود.

چه عمدی و چه غیر عمدی، هر سه بازی معمایی تا کنون شوتر اول شخص بوده اند و در عین حال، دارای امتیاز بالایی بوده اند. در حالی که Wolfenstein: The New Order دقیقاً یک عنوان AAA نیست در سال ۲۰۱۴ عرضه شد ، امروز به طور قابل توجهی خوب است و از منظر داستانی یکی از بهترین بازی‌های FPS دهه گذشته است.

Wolfenstein: The New Order یک تاریخ متناوب کابوس را روایت می کند که در آن آلمان نازی در جنگ جهانی دوم پیروز شد. B.J. Blazkowicz، کاپیتان نیروهای ویژه ایالات متحده که در سال ۱۹۴۶ به شدت مجروح می شود و تقریباً ۱۵ سال بعد، با جهان کاملاً متفاوت، روبرو می شود.

اگر از The New Order لذت می برید، حتماً باید دنباله مستقیم Wolfenstein II: The New Colossus را تجربه کنید. همچنین چندین بازی و اسپین آف در مقیاس کوچکتر وجود دارد: The Old Blood، Youngblood و Cyberpilot (VR).

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *