۰

تمام اطلاعاتی که از فصل ۳ چپتر ۳ فورتنایت داریم

فصل ۳ چپتر ۳ فورتنایت

فصل 3 چپتر 3 فورتنایت

دیگر چیزی به فصل ۳ چپتر ۳ فورتنایت نماینده است. پس از ۱۱ هفته، فصل ۲ این هفته به پایان می رسد و با راه اندازی فصل جدید Fortnite، مکان های جدید در نقشه، لوت های جدید و داستان های جدید آغاز می شود. از یک رویداد پایانی تا لو رفتن بخشی از بتلپس، در این مقاله هر چیزی که درباره فصل ۳ چپتر ۳ فورتنایت می دانیم را با شما به اشتراک می گذاریم.

تاریخ شروع فصل ۳ چپتر ۳ فورتنایت

Epic به طور رسمی نگفته است که فصل جدید چه زمانی آغاز می شود، اما ما می توانیم به طور منطقی تاریخ شروع آن را بر اساس یک اطلاعات مهم حدس بزنیم : رویداد پایانی فصل ۲، Collision، این شنبه، ۴ ژوئن اتفاق می افتد. این به این معنی است که روز بعد پس از مدتی توقف، ۵ ژوئن، فصل ۳ شروع می شود.

این در واقع به این معنی است که فصل تمدید شده است، هرچند فقط یک روز. در تمام فصل، منوی بتلپس شامل جزئیاتی بود که مجوز آن در ۳ ژوئن منقضی می‌شود، اما اکنون می‌گوید ۴ ژوئن. از آنجایی که Epic اخیراً دوست دارد فصل‌ها را بر اساس برنامه شنبه و یکشنبه به پایان برساند و راه‌اندازی کند، این تغییر جزئی منطقی است.

بتلپس فصل ۳ چپتر ۳ فورتنایت

طبق برخی اطلاعات معتبر، بتلپس بعدی باید خیلی بزرگ باشد. اکنون سال‌ها از زمانی که یک بتلپس فورتنایت شامل فقط یک شخصیت معروف و لایسنس شده است، می‌گذرد، و به نظر می‌رسد این روند در فصل ۳ با یکی از پرتقاضاترین شخصیت‌ها ادامه پیدا کند: Darth Vader .

تابور هیل با نام مستعار TaborTimeYT گفته می شود که Star Wars Sith lord بخشی از فصل ۳ است، که همچنین فاش شده است که ایندیانا جونز نیز به بازی خواهد آمد. در حالی که هیل به طور مشخص نگفت که یکی از این شخصیت‌ها یا هر دوی این شخصیت‌ها در بتلپس گنجانده می‌شوند، به نظر می‌رسد افشای جداگانه‌ای تایید می‌کند که شخصیت‌های ساخته شده توسط لوکاس وجود خواهند داشت.

همراه با آن نام‌های بزرگ، صفحه بتلپس فاش شده به نظر می‌رسد شش شخصیت از هشت شخصیت احتمالی را تأیید کند. این همچنین شامل یک زن با لباس مشکی با تپانچه‌های دوتایی قرمز و آبی است (که زمانی طرفداران در نظرسنجی Epic آن را مشاهده کردند و به این معنی بود که او منحصر به فرد کنسول سوئیچ خواهد بود) و همچنین یک قهرمان قابل شخصی‌سازی جدید، Snap، که به نظر می‌رسد یک اکشن فیگور باشد که بازیکنان در طول فصل آن را جمع آوری خواهند کرد. درواقع تنها دو قهرمان به‌عنوان راز کامل باقی می ماند تا فصل جدید این ماه آغاز شود.

فصل 3 چپتر 3 فورتنایت

رویداد چپتر ۲ فصل ۲ فورتنایت چه زمانی است ؟

رویداد Collision در راه است. در این رویداد داستانی زنده جدید که فقط یک بار انجام می شود، IO به دنبال فعال کردن دستگاه مرموز و ترسناک Collider خود در قلب جزیره است. آیا Resistance و The Seven می توانند یک بار برای همیشه IO را عقب برانند و بیرون کنند؟

هر فصل جدید با نقاط دیدنی و مکان‌های نقشه جدید همراه می‌شود، و به نظر می‌رسد فصل ۳ به دلیل وجود این دستگاه ترستاک و عظیم روی نقشه، آماده تغییر شکل جزیره است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *