۰

آنر ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس با دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی رونمایی شدند

آنر ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

سری آنر ۷۰ رونمایی شد که دارای سه مدل از جمله اولین پرچمدار سری پس از +۳۰ Pro است. آنر ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس کاملاً مشابه هستند و عمدتاً در انتخاب چیپست متفاوت هستند (هر دو دارای تراشه MediaTek Dimensity هستند)، مدل ساده Honor 70 به عنوان نسخه مقرون به صرفه است.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

Honor 70 Pro+

Honor 70 Pro+ مجهز به Dimensity 9000 است، یک چیپست پرچمدار ۴ نانومتری با هسته CPU Cortex-X2 (3.05 گیگاهرتز)، سه A710، چهار A510 و یک پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10، به علاوه یک مودم جدید ۵G با ۶ گیگاهرتز. Pro+ دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED از یک پنل ۱۰ بیتی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا ۱۹۲۰ هرتز استفاده می کند. می‌تواند ویدیویی را با فرمت «HDR Vivid» که عمدتاً توسط هواوی توسعه داده شده است، نمایش دهد.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

هر سه مدل دارای سونی IMX800 کاملاً جدید، سنسور ۱/۱.۴۹ اینچی با رزولوشن ۵۴ مگاپیکسل و پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتر (۲.۰ میکرومتر به همراه binning) هستند. در دوربین اصلی با دیافراگم f/1.9 در پشت گوشی قرار دارد.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

دوربین الترا واید ۵۰ مگاپیکسلی نیز به عنوان یک دوربین ماکرو (فاصله فوکوس ۲.۵ سانتی متر در ۱ اینچ) عمل می کند. مدل های Pro و Pro+ همچنین دارای یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر (تا ۳۰ برابر دیجیتال) و OIS هستند. در نهایت، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در جلو گوشی وجود دارد که میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه دارد.

سری Honor 70 دارای حالت Vlog است که از هوش مصنوعی و FoV دوربین ها برای نگه داشتن شما و سوژه هایتان در کادر استفاده می کند.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

Honor فناوری شارژ خود را بهبود بخشید و Pros با ۱۰۰ وات کار می کند. این باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۱۵ دقیقه به ۶۰ درصد شارژ می کند (از ۵۰ درصد در مدت مشابه در ۶۰ Pro) و در مجموع ۳۰ دقیقه به ۱۰۰ درصد می رسد.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

بیایید درباره قیمت صحبت کنیم. Honor 70 Pro+ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، امروز در چین با قیمت ۴۳۰۰ یوان (۶۴۵ دلار / ۶۰۰ یورو / ۵۰،۰۰۰ روپیه) پیش خرید می شود. نسخه ای با ۱۲ گیگابایت رم (هزینه ذخیره سازی مشابه) نیز با قیمت ۴۶۰۰ یوان (۶۹۰ دلار/۶۴۰ یورو/۵۳۵۰۰ پوند) موجود است. اولین نسخه ها در ۱۶ ژوئن در دسترس خواهند بود.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

آنر ۷۰ پرو

Honor 70 Pro تقریباً همان سخت افزار Pro+ را دارد. نکته مهم این است که نمایشگر، دوربین و باتری دقیقاً یکسان هستند اما چیپست و قیمت آنها یکی نیست.

همانطور که قبلاً حدس زده اید، Pro معمولی از Dimensity 8000 استفاده می کند، یک تراشه میان رده ۵ نانومتری که از هسته های CPU قدیمی Cortex-A78/A55 استفاده می کند، اما GPU جدید Mali-G610 MC6 (بدیهی است که یک پردازنده میان رده است).

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس
آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

جالب اینجاست که این مدل دارای نسخه ای با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی است. با این حال، پایه آن ۲۵۶ گیگابایت است.

قیمت ۷۰ Pro از ۳۷۰۰ یوان (۵۵۵ دلار / ۵۱۵ یورو / ۴۳۰۰۰ روپیه) شروع می شود و دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. سپس نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۰۰۰ یوان و مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی فوق با قیمت ۴۴۰۰ یوان وجود دارد. پیش‌سفارش‌ها در چین از امروز آغاز می‌شود، اولین نسخه ها در ۱۰ ژوئن وارد بازار می‌شوند.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

همچنین، آنر یک مسابقه طراحی جهانی برگزار کرد و دو طرح برنده را برای تبدیل به کیس برای Honor 70 Pro/Pro+ انتخاب کرد.

آنر 70 پرو و 70 پرو پلاس

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *