۱

تجربه‌های منفی من از دریافت خدمات سئو

تجربه‌های منفی من از دریافت خدمات سئو

خدمات سئو ارزان، سئو سایت تضمینی، قیمت‌های سئو غیرمنصفانه و … از جمله تجربه‌های تلخی است که صاحبان کسب‌وکارها به دلیل عدم شناخت از روش‌های صحیح دریافت خدمات سئو گرفتار آن می‌شوند. در این مقاله سعی کردیم کمی بیشتر در مورد دلایلی که ممکن است این تجربه‌های منفی برای شما هم اتفاق بیفتد صحبت کنیم.

 

سئو سایت تضمینی؛ یک فریب تبلیغاتی است!

ارائه سئو تضمینی شعاری است که یک سری از شرکت‌های سئو برای جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند. جایگاه‌های گوگل ارث پدر هیچ‌کسی نیست! هیچ‌کس نسبت به هیچ‌کدام از جایگاه‌های گوگل مالکیتی ندارد. پس چطور می‌شود که یک شرکت نسبت به لینک ۱ گوگل به شما تضمین دهد؟!

 

سئو سایت تضمینی؛ درنگ نکنید فرار کنید!

به هر شرکت یا سئوکاری که قول یا تضمین برای ارائه سئو و رساندن شما به لینک ۱ گوگل را می‌دهد نباید به او اعتماد کنید. زیرا این اعتماد می‌تواند برای شما بسیار گران تمام شود! زیرا اگر هم این اتفاق بیفتد و شما در لینک ۱ گوگل قرار بگیرید.

به‌احتمال زیاد سئوکار شما برای اینکه به وعده خود عمل کند اگر روش‌های منطبق بر قوانین سئو به هدف نرسد از تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه استفاده می‌کند. استفاده از سئو کلاه‌سیاه همانا و سقوط به قعر نتایج گوگل همانا. برای اینکه سایت خود را از قعر نتایج نجات دهید باید هزینه‌های بالایی را متحمل شوید.

“پس سعی نکنید ره چندساله را یک‌شبه بروید.”

 

 سئو ارزان گران‌تر از سئو گران!!

«حتماً شنیده‌اید که هرچقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری» به‌راستی که چنین است. گاهی برخی شرکت‌ها با شعارهای تبلیغاتی ارائه خدمات سئو با قیمت منصفانه شما را به سمت خود می‌کشانند.

شما هم بی‌خبر از همه‌جا با اعتماد به آنها سایت خود را به سمت تباهی سوق می‌دهید. اگر کسی یک کسب‌وکار آنلاین را راه‌اندازی کند و به دنبال سئو آن باشد حتماً از مزایای آن برای کسب‌وکارش مطلع است. سئو برای پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین حکم طلا دارد.

 

آیا طلای ارزان‌قیمت داریم؟

سئو ارزان حکم طلای ارزان را دارد. نمی‌شود کالا یا خدماتی ارزشمند را به بهایی ارزان بخرید. البته توجه داشته باشید که اشاره ما به شرکت‌های سئو نیست که قیمت‌های سئو منصفانه ارائه می‌دهند. بلکه شرکت‌های سئو که سئو را به بهایی گران اما ارزان می‌فروشند.

شاید ندانید پشت پرده این شعارهای چیست، اما ما راز پشت پرده این ارزان‌فروش‌های کلاه بردار را برای شما فاش می‌کنیم.

 

راز پشت پرده خدمات سئو ارزان

اینکه می‌گوییم سئو ارزان گران‌تر از سئو گران تنها یک جمله نیست. این اتفاق محصول اعتماد به شرکت‌هایی است که تنها برای شما جیب شما کیسه دوخته‌اند و به فکر رشد و پیشرفت شما نیستند.

شاید گمان کنید که با رسیدن کلیدواژه‌های مهم کسب‌وکارتان به صفحه اول گوگل می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. اما شما تنها ظاهر را می‌بینید. این شرکت‌ها از همین باور استفاده می‌کنند و از پشت به شما خنجر می‌زنند.

آنها با استفاده از روش‌های سئو کلاه‌سیاه این کلیدواژه‌ها را طبق توافقی که با شما داشته‌اند به صفحه اول می‌رسانند و سایت را به شما تحویل می‌دهند. بعد از چند هفته شما بی‌خبر از همه‌جا متوجه می‌شوید که فروش‌های هفتگی شما کاهش پیدا کرده است.

بیشتر که تحقیق می‌کنید می‌بینید که دیگر در صفحه اول گوگل حضور ندارید و به قعر نتایج سقوط کرده‌اید.

 

دارایی‌های بی‌ارزش هدیه خدمات سئو ارزان به شما

برخی از این شرکت‌های سئو با شگردهایی که دارند افزایش ورودی و افزایش فروش و حتی رتبه کلیدواژه‌ها را در قرارداد ذکر نمی‌کنند. به بهانه بهینه‌سازی و انجام خدمات سئو، یک سری محتوای بی‌کیفیت  و بک‌لینک‌های بی‌ارزش برای سایت شما ایجاد می‌کنند.

محتوایی که نه در زمان حال حاضر و نه در آینده سود برای کسب‌وکار شما نخواهد داشت. بک‌لینک‌هایی که اعتباری به سایت شما اضافه نخواهد کرد. در نهایت شما زمانی را که ارزشمندتر از طلاست از دست می‌دهید. بهبودی برای کسب‌وکار شما اتفاق نمی‌افتد و بهایی را هم به‌ازای بی‌ارزش‌ترین دارایی‌ها پرداخت کرده‌اید.

 

دریافت خدمات سئو با روش‌های قیمت‌گذاری غلط

یکی از تجربه‌های تلخی که دریافت خدمات سئو ممکن است برای شما به وجود بیاورد روش‌های غلطی است که برای تعیین قیمت سئو وجود دارد، یا انتخاب شرکت سئو است که قیمت سئو غیرمنصفانه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

روش‌های قیمت‌گذاری خدمات سئو

 سئو سایت با روش‌های مختلفی قیمت‌گذاری می‌شوند. شناخت این روش‌ها، می‌تواند به شما کمک کند تا باتوجه‌به اهدافی که برای کسب‌وکارتان دارید بهترین روش را انتخاب کنید.

 

تعیین قیمت خدمات سئو بر اساس جایگاه کلمات کلیدی

تعیین قیمت سئو بر اساس جایگاه کلمات کلیدی هدفی نیست که سئو به دنبال باشد. شما با استفاده از سئو نباید به دنبال خودنمایی در صفحه اول گوگل باشید. افزایش تعداد ورودی‌ها و به دنبال آن افزایش فروش نباید باهدف رسیدن به صفحه اول گوگل کم‌رنگ شود. به‌علاوه اگر جایگاه کلمات کلیدی دغدغه اصلی سئوکار باشد برای رسیدن به آن ممکن است دست به هر کاری برسد. حتی دورزدن گوگل و استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه!

 

تعیین قیمت سئو بر اساس افزایش ورودی از گوگل

تعیین قیمت سئو بر اساس افزایش تعداد ورودی از گوگل شاید در ابتدا برای کسب‌وکارهایی که تازه‌کار خود را شروع کرده‌اند مناسب باشد ولی بعد از چند ماه دیگر نمی‌تواند مطلوب باشد. افزایش شانس فروش با افزایش تعداد ورودی از گوگل شاید همخوانی داشته باشد اما صددرصد نیست.

پس براین‌اساس قرارداد سئو خود را امضا نکنید. زیرا عوامل بسیاری در فروش تأثیر دارند و هر ورودی به‌احتمال ۱۰۰% تبدیل به مشتری نمی‌شود. از طرفی ممکن است شرکت سئو موردنظر به دلایلی نتواند میزان ورودی‌ها را آن‌قدر که در قرارداد ذکر کرده بود افزایش دهد.

به‌این‌ترتیب برای اینکه صداقتش فدای هدفش نشود ممکن است از بازدیدهای فیک و کمک‌گرفتن از ربات‌ها استفاده کند.

 

تعیین قیمت سئو به‌صورت پروژه‌ای

برای تعیین صحیح قیمت سئو باید فاکتورها و kpiهای مختلفی را در نظر بگیرید. در این مدل قیمت‌گذاری kpiهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. قیمت سئو بر اساس خدمات سئو که روی پروژه شما انجام می‌شود تعیین می‌شود.

زمانی که همه چیز قابل‌اندازه‌گیری، روشن و شفاف باشد هزینه اضافی نه به کارفرما و نه شرکت سئو تحمیل نمی‌شود. هیچ دلیلی هم برای عدم موفقیت وجود ندارد.

 

نتیجه‌گیری …

بیان تجربه‌های منفی و تلخ همیشه هم بد نیست شما می‌توانید با استفاده از این تجربیات کمتر دچار اشتباه شوید و با انتخاب درست و دریافت خدمات سئو صحیح برای رسیدن به موفقیت راه کوتاه‌تری را برای سئو سایت خود طی کنید.

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. mahdi گفت:

    بسیار عالی و کامل مرسی از مقاله خوبتون…