۰

دستیار گوگل به زودی صدای شما را تشخیص خواهد داد

دستیار گوگل

تجزیه و تحلیل جامع برنامه Google برای اندروید، برنامه های بالقوه ای را برای بهبود ویژگی دستیار گوگل آشکار کرده است. البته، این بررسی های عمیق در APK ها همیشه دقیق نیستند و برخی از عملکردها ممکن است در نسخه های بعدی به پایان نرسند.

دستیار گوگل

به هر حال، جالب است بدانید که گوگل در حال برداشتن گام بزرگ دیگری در جهت بهبود تجربه دستیار هوشمند خود است. به نظر می‌رسد که اگر تجربه بهبود یافته دستیار Google را انتخاب کنید، سیستم صدای شما را برای «تشخیص گفتار شخصی‌شده» ذخیره و تجزیه و تحلیل می‌کند.

ذخیره و تجزیه و تحلیل صدای فرد زمان و دقت پاسخ را بهبود می بخشد زیرا صدای کاربران و کلمات رایج مورد استفاده برای دستیار Google آشنا می شود. دستیار همچنین به سرورهای Google دسترسی خواهد داشت، جایی که خلاصه‌ای از مدل‌های گفتار سایر کاربران جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌شود. این ویژگی احتمالاً امکان تشخیص پیشرفته تر دستورات و نام مخاطبین را فراهم می کند.

البته، به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، گمان می‌رود که اگر نمی‌خواهید صدایتان در جایی ذخیره شود، Google گزینه‌ای را در تنظیمات برای انصراف از تشخیص گفتار شخصی‌شده باقی می‌گذارد.

منبع : ۹to5google

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *