۰

آموزش Sniper Elite 5 : بهترین مهارت ها برای باز کردن کدامند ؟

آموزش Sniper Elite 5

آموزش Sniper Elite 5

Sniper Elite 5 یک بازی چالش برانگیز است و برای غلبه بر لول های اغلب طولانی و چند هدفه آن باید صبر و استراتژی زیادی را صرف کنید. اما سیستم مهارت بازی نیز می‌تواند به شما کمک کند، زیرا مزایای بسیار مفیدی را برای مواردی مانند سلامت، ظرفیت حمل تجهیزات و پایداری محدوده به شما ارائه می‌کند. در این آموزش Sniper Elite 5، به شما خواهیم گفت که چه مهارت هایی را باید در اوایل بازی کسب کنید تا خود را برای پیروزی آماده کنید.

Health Boost I و Health Boost II

ناگفته نماند که همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی رود، بنابراین مواقعی پیش می آید که به دشمنان هشدار داده و خود را درگیر نبردهای نزدیک می بینید. در طول این درگیری ها، احتمالاً آسیب خواهید دید، بنابراین می توانید با Health Boost I و II که بخشی از دایره مهارت بدن هستند، آماده شوید. هر دو به شما یک نوار اضافی در سلامت به شما می دهند، اما به خاطر داشته باشید که Health Boost I برای خرید فقط به یک امتیاز مهارت نیاز دارد، در حالی که Health Boost II به دو امتیاز نیاز دارد.

Cardio

شما زمان زیادی را صرف پیمایش در نقشه خواهید کرد و گاهی اوقات برای به دست آوردن موقعیت های بهتر نیاز دارید که از دست دشمنان فرار کنید. به همین دلیل، شما می توانید کاردیو را انتخاب کنید، که در دایره مهارت بدن قرار دارد و یک امتیاز مهارت هزینه دارد. این مهارت میزان افزایش ضربان قلب شما را در هنگام دوی سرعتی کاهش می‌دهد تا زمانی که به مقصد رسیدید، بتوانید ریه خالی را زودتر فعال کنید تا زمان را کاهش دهید و تیراندازی های عالی را ثبت کنید.

Deep Breath

وقتی صحبت از ریه خالی شد، این توانایی شما برای زدن تیرهای دوربرد ایمن و آسان خواهد بود، بنابراین هر کمکی که می توانید در آن زمینه نیاز دارید. می توانید نفس عمیق را برای دو امتیاز مهارت به عنوان آخرین گزینه ضروری در دایره مهارت بدن بگیرید. این کار سرعت افزایش ضربان قلب شما در حین استفاده از ریه خالی را کاهش می‌دهد و به طور موثر به شما زمان بیشتری برای تیراندازری می دهد و در صورت نیاز به طور مداوم توانایی را دوباره فعال می‌کند.

Extra Item Slot I و Extra Item Slot II

هنگامی که loadout  خود را قبل از یک مأموریت جمع آوری می کنید، متوجه خواهید شد که این گزینه را دارید که طیف گسترده ای از اقلام را برای درمان به همراه داشته باشید. حتماً به دایره مهارت تجهیزات بروید تا به ترتیب یک و دو امتیاز مهارت اضافی را انتخاب کنید تا ظرفیت حمل کالای خود را هر کدام یکی افزایش دهید.

آموزش Sniper Elite 5

Back in the Fight

اگر زمین بخورید، احتمالاً ترجیح می دهید به جای مردن دوباره بلند شوید و از نو شروع کنید، درست است؟ به همین دلیل است که باید یک امتیاز را برای اولین مهارت در حلقه مهارت رزمی به نام Back in the Fight صرف کنید. این به شما این امکان را می دهد که از یک دارو استفاده کنید؛ البته به شرطی که آن را داشته باشید؛ تا زمانی که ناتوان شده اید، خود را احیا کنید. این می تواند در ماموریت های سخت تر، زمانی که متوجه می شوید که مهمات ندارید و از موقعیت مناسب خارج شده اید، بسیار ارزشمند است.

Steady Hand

آخرین چیزی که وقتی می خواهید هدفتان را نشانه بگیرید این است که نشانه گیریتان کاملاً خراب شود، اما این دقیقاً همان چیزی است که وقتی کمی آسیب می بینید اتفاق می افتد. برای اینکه کمی از این مشکل بکاهید، به دایره مهارت رزمی بروید و یک امتیاز مهارت را روی Steady Hand بگذرانید، که به شدت لرزش را در هنگام شلیک کاهش می‌دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *