۰

گوشی Oppo A57 با چیپست Helio G35 معرفی شد

گوشی Oppo A57

گوشی Oppo A57 در ماه آوریل با چیپست Dimensity 810 و اتصال ۵G رونمایی شد و اکنون نسخه ۴G با تراشه Helio G35 معرفی شده است.

اگرچه این تنها تفاوت بین این دو نوع نیست. مدل ۴G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که اکنون به جای ۱۰ وات تا ۳۳ وات سریعتر شارژ می شود، اما نرخ تازه سازی صفحه نمایش از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز کاهش یافته است. هنوز هم یک LCD 6.56 اینچی با وضوح HD+ است.

گوشی Oppo A57

حافظه و ذخیره سازی نیز پایین آمده است. شما ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دریافت می کنید. با این حال، Oppo A57 4G از افزایش رم تا ۴ گیگابایت که به سختی تفاوتی ایجاد می کند و افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت پشتیبانی می کند.

Oppo A57 4G در ابتدا شبیه همتای ۵G خود به نظر می رسد، اما با بررسی دقیق تر، می توانید متوجه طراحی کمی متفاوت جزیره دوربین در پشت گوشی شوید. نسخه ۴G نیز طراحی Oppo Glow را به رخ می کشد.

گوشی Oppo A57

سایر ویژگی‌های برجسته Oppo A57 4G شامل حسگر اثرانگشت کناری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، گواهی IP54 و گواهی Dirac 3.0 است.

Oppo A57 4G دارای سیستم عامل ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ است و دو گزینه رنگی مشکی درخشان و سبز درخشان است.

گوشی Oppo A57

قیمت این گوشی هوشمند در تایلند (۱۶۰ دلار / ۱۵۰ یورو) است، اما کسانی که آن را از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین از قبل رزرو می‌کنند، می‌توانند آن را با قیمت (۱۴۵ دلار / ۱۳۵ یورو) خریداری کنند. در دسترس بودن در سایر بازارها هنوز معلوم نیست.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *