۰

گوشی Tecno Pova 3 با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

گوشی Tecno Pova 3

گوشی Tecno Pova 3 یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار صفحه نمایش ۶.۹ اینچی ۹۰ هرتزی و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. این گوشی در فیلیپین معرفی شد و انتظار می رود به زودی راهی بازارهای بیشتری شود.

گوشی Tecno Pova 3

نقطه فروش کلیدی در اینجا باتری عظیم آن است. با ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت، Tecno مطمئن است که قبل از نیاز به شارژ مجدد حداقل دو روز را مدیریت خواهید کرد. این گوشی همچنین دارای چندین بهبود باتری از جمله حالت Super Power Saving Mode و عملکرد شارژ معکوس است تا بتوانید دستگاه های دیگر را با سرعت حداکثر ۱۰ وات شارژ کنید. Pova 3 از سرعت شارژ حداکثر ۲۵ وات پشتیبانی می کند اگرچه همراه با یک شارژر ۳۳ واتی در جعبه ارائه می شود.

گوشی Tecno Pova 3

در بخش‌های دیگر، این گوشی دارای یک LCD 6.9 اینچی با وضوح +FHD و نرخ تجدید ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت در کنار دو سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. هلیو جی ۸۸ مدیاتک با کمک ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، بخش سخت افزار گوشی را تشکیل می دهند.

این گوشی همچنین به بلندگوهای استریو، اسکنر اثر انگشت در کنار، جک هدفون و گیرنده رادیو FM مجهز شده است.این گوشی دارای اندروید ۱۱ به نام HiOS است.

گوشی Tecno Pova 3

Tecno Pova 3 در رنگ‌های آبی ، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. در فیلیپین، تریم پایه ۴/۶۴ گیگابایتی (۱۷۲ دلار) قیمت دارد در حالی که مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت (۱۸۰ دلار) عرضه می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *