۰

چرا MJ نباید برای فیلم Spider-Man 4 برگردد؟

فیلم Spider-Man 4

فیلم Spider-Man 4

MJ زندایا نباید برای فیلم Spider-Man 4 تام هالند بازگردد، زیرا اوج احساسی Spider-Man: No Way Home را به شکلی بدی از بین می‌برد. Spider-Man: No Way Home با موافقت پیتر پارکر با طلسمی که باعث می‌شود همه فراموش کنند او کیست، به پایان می‌رسد، بنابراین جهان چندگانه قابل تعمیر است. این فداکاری دلخراش باعث می‌شود که دختری که او دوستش دارد، ام‌جی، و بهترین دوستش، ند، تحت تأثیر این طلسم قرار بگیرند و هیچ خاطره‌ای از او یا روابطشان باقی نگذاشته و احتمالاً از زندگی پیتر برای مرد عنکبوتی ۴ خارج می‌شوند.

پس از آن، صحنه‌های پایانی فیلم Spider-Man: No Way Home بر روی تراژدی تصمیم پیتر تمرکز می‌کند، او تصمیم می‌گیرد پس از بررسی اوضاع و فهمیدن صدمه‌ای که می‌تواند به او وارد کند، رابطه‌شان را یادآوری نکند. همچنین فصل جدیدی را برای پیتر پارکر ایجاد می‌کند، که با این کاراکتر به پایان می‌رسد که زندگی‌اش را در نیویورک به‌عنوان مرد عنکبوتی با لباس خانگی بازسازی می‌کند و سعی می‌کند به تنهایی تغییری ایجاد کند. این فیلم سه گانه Homecoming را به پایان می رساند و فرصت های داستانی جدیدی را برای Spider-Man 4 باز می کند.

با این حال، تأثیر عاطفی این لحظه می تواند از بین برود، تام راثمن، رئیس سونی اخیراً گفته است که می خواهد تام هالند، زندایا، جیکوب باتالون و جان واتس را برای بازی Spider-Man 4 برگرداند. بخش جذاب سه‌گانه روشی ایجاد روابط بین شخصیت‌هایش است و پیتر و ام‌جی  در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home با هم دوست می شوند. آنها باید پیامدهای تصمیم پیتر پارکر را احساس کنند، حضور مجدد MJ Zendaya در Spider-Man 4 باعث می شود که احساس شود هیچ عواقبی برای اقدامات پیتر وجود ندارد. مخاطب باید مانند سه گانه بازگشت به خانه احساس کند که زمان می گذرد و رنج طولانی مدتی را که پیتر به دلیل غیبت ام جی در زندگی اش احساس می کند، تجربه کند.

فیلم Spider-Man 4

با توجه به اینکه Spider-Man 4 به دنبال تمرکز بر زندگی پیتر پارکر پس از دبیرستان نیز هست، کنار گذاشتن MJ و Ned برای مدتی به فرنچایز این فرصت را می دهد تا روابط جدید را در جهان Spider-Man کشف کند. این می‌تواند شامل معرفی شخصیت‌هایی مانند گوئن استیسی و هری آزبورن باشد که بازیگران آن‌ها به همان فضایی نیاز دارند که زندایا و جیکوب باتالون داشتند تا ام‌جی و ند را به محبوبیت‌های طرفداران تبدیل کنند. با بازگرداندن یک شخصیت بنیادی مانند ام جی مستقیماً به زندگی پیتر در مرد عنکبوتی ۴، زمان کمتری برای توسعه این عناصر جدید ایجاد می‌شود و به همان اندازه که مرد عنکبوتی ۳ از توبی مگوایر پر شده بود، به خطر می‌افتد.

حضور نداشتن Zendaya در Spider-Man 4 به این معنی نیست که این آخرین فیلم MJ نیز خواهد بود. بازگشت او در قسمت پنجم یا ششم به معنای عواقب فیلم Spider-Man: No Way Home است، زیرا او مدت زیادی از زندگی پیتر غایب بود. همچنین به این معنی است که عناصر زندگی جدید پیتر در نیویورک تا آن زمان به طور کامل تثبیت می‌شوند و فرصت‌های داستانی غنی برای واکنش او و دوستان جدیدش در هنگام بازگشت غیرمنتظره ام جی به دنیای خود ایجاد می‌کنند.

پس از موفقیت اولین سه گانه مرد عنکبوتی تام هالند، وسوسه ای که تام روتمن و سونی برای بازگرداندن کل بازیگران از جمله زندایا دارند قابل درک است. اما برای اینکه واقعاً به چنین شخصیت محبوبی خدمت کند، استودیو باید برای درست کردن آن زمان بگذارد و باعث شود مخاطب احساس کند چیزی را هم از دست داده است. استراحت دادن به MJ زندایا برای مرد عنکبوتی ۴ می تواند بازگشت بسیار مفیدتری را برای او به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *