۰

بهترین بازی ویدیویی ترسناک که باید تبدیل به فیلم شوند

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

بازی های ترسناک بسیار زیادی در جهان گیمینگ وجود دارند اما در میان آنها بعضی ها هستند که پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک فیلم یا سریال ترسناک دارند و می توانند به پروژه های بسیار جذاب و هیجان انگیزی تبدیل شوند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بعضی از بهترین بازی ویدیویی ترسناک که می توانند به فیلم تبدیل شوند بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

مانگا در واقع ۷ سال قبل از اولین پخش انیمه شروع شد

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

وقتی برای اولین بار Little Nightmares را بازی کردم، تجربه عجیبی بود. نحوه اجرای بازی به شما دیدگاه متفاوتی را به عنوان قهرمان داستان می دهد، زیرا شما نقش یک دختر کوچک به نام Six را بازی می کنید که باید از Maw فرار کند، مکانی که توسط هیولاهایی اشغال شده است که همه سعی در کشتن او دارند.

به نظر من، Little Nightmares یک بازی ترسناک مطلق نیست. من بیشتر روی گیم پلی درخشان آن تمرکز کرده ام. در عین حال، آن جنبه‌های ترسناک آن می تواندبه یک فیلم ترسناک عالی تبدیل شود، یا حداقل چیزی که نسبتاً نزدیک به انیمیشن استاپ موشن، کورالاین است.

من فقط احساس می‌کنم افراد زیادی Six را به عنوان یک شخصیت در یک فیلم دوست خواهند داشت و تیم خلاق می‌تواند کار بسیار خوبی با گریم آن انجام دهد. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، ظاهراً یک برنامه تلویزیونی بر اساس بازی برادران روسو در حال توسعه بوده است، اما در این سال‌ها خبری از آن به دست نیامده است.

Left 4 Dead

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

در این بازی شما همراه با یک گروه چهارنفره به جنگ با زامبی ها می روید ؛ آن هم نه زامبی های عادی ، انواع بسیار زیادی از آنها وجود دارند که هر کدام شکل ، اندازه و خطرات خاص خود را دارند. تجربه این بازی ، علاقه شما به فیلم های زامبی ای را چندین برابر خواهد کرد.

فیلم‌های زامبی می‌توانند کاملاً واقع‌گرایانه باشند و معمولاً موفق هستند، چیزی شبیه به ارتش مردگان یا جنگ جهانی Z، و دنیای Left 4 Dead چند زامبی واقعاً جالب دارد که واقعا خلاقانه ساخته شده‌اند و بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. این بازی یک فیلم عالی در مورد گروهی از بازماندگان می شود که فقط سعی می کنند در طول شب آن را زنده بمانند.

Outlast

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

Outlast باید یکی از معدود بازی‌های ترسناک در دهه گذشته باشد که واقعاً ذهن شما را درگیر می کند. این بازی یک فیلم ترسناک عالی خواهد شد.

در Outlast، شما در حالت اول شخص، یک روزنامه‌نگار آزاد هستید که به عنوان محقق کار می‌کند و به دنبال یک بیمارستان روان‌پزشکی دورافتاده و متروکه است که فقط با نور دوربین اطراف را می‌بینید. با این حال، هنگامی که هیولاها و افراد وحشتناک شروع به ظهور می کنند، این به شما بستگی دارد که تلاش کنید و از این وظعیت جان سالم به در ببرید.

فیلم هایی مانند فعالیت های ماوراء الطبیعه یا پروژه جادوگر بلر قبلا در این سبک فیلم هایی را تولید کرده اند که باید گفت واقعا موفق بوده اند. یک فیلم Outlast می‌تواند فرصتی برای بازگرداندن آن ژانر باشد و احتمالاً آن را بهتر از همیشه کند.

Until Dawn

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

در این بازی گروهی از نوجوانان در کلبه ای قرار می گیرند که در ابتدا توسط یک قاتل زنجیره ای مورد تعقیب قرار می گیرند. در پایان، معلوم می شود که وندیگوها، موجودات شیطانی هستند، و یکی از آنها اتفاقاً دوست سابق آنهاست کسی که در یک کولاک مرده است.

نکته ای که در مورد Until Dawn وجود دارد این است که یک بازی مبتنی بر تصمیم است، به این معنی که یک سری سوالات به شما داده می شود و باید به آنها پاسخ دهید و با این پاسخ، بر نتیجه بازی تأثیر می گذارد. انجام این کار در یک فیلم فوق‌العاده سخت خواهد بود، به همین دلیل بود که فکر می‌کردم یا می‌تواند یک خط داستانی باشد یا (و من این گزینه را ترجیح می‌دهم) می‌توانند چیزی شبیه به Black Mirror: Bandersnatch بسازند که در آن حق انتخاب داشته باشید.

Dead Space

بهترین بازی ویدیویی ترسناک

در آخر ما Dead Space را داریم. این بازی علمی تخیلی ترسناک داستان یک مهندس را روایت می کند که برای تعمیر یک سفینه در اعماق فضا به ماموریتی می رود. وقتی او به آنجا می‌رسد، همه افراد حاضر در سفینه را مرده می‌بیند و اگر بیگانه‌ای را که او را شکار می‌کند شکست ندهد، نفر بعدی خودش خواهد بود.

فیلم های ترسناک علمی تخیلی زیادی وجود دارند. به معنای واقعی کلمه یکی از شناخته شده ترین فیلم های ترسناک تمام دوران، Alien است. Dead Space می تواند بهترین فیلم بعدی شبیه به آن باشد. Dead Space با داستان‌سرایی جالب، مبارزات درخشان و بیگانگان فوق‌العاده ترسناک، موفقیت‌آمیز خواهد بود.

در حالی که به نظر می رسید مدت ها پیش اقتباسی در دست ساخت بوده است (طبق گفته نمایندگان الکترونیک آرتز در Comic-Con)، تقریباً یک دهه است که هیچ خبری مبنی بر بروز رسانی برای این فیلم منتشر نشده است.

فیلم‌های ترسناک واقعاً حتی خلاق‌تر شده‌اند و داستان‌های شگفت‌انگیزی را روایت می‌کنند، و من می‌دانم که برخی از این بازی‌ها جای خود را به فیلم‌های ترسناک واقعاً جالبی می‌دهند که همه ما دوست داریم. استودیوها فقط باید به آنها فرصت درخشش را بدهند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *