۰

آموزش چالش های هفته ۱۰ فورتنایت چپتر ۲ سیزن ۳

آموزش چالش های هفته ۱۰ فورتنایت

ماموریت‌های Resistance در هفته ۱۰ فصل ۳ فورتنایت اکنون برای انجام شدن در دسترس هستند و نوید کمک سخاوتمندانه به XP و مقداری پیشروی در روایت فصل را می‌دهند. این بار، بازیکنان باید به طور معمول نصب uplink دستگاه را انجام دهند، تعدادی کلید جمع آوری کنند و شروع به فعال کردن یک holotable کنند.

  • (مرحله ۱/۲) ایجاد ارتباط آپلود دستگاه در نزدیکی پناهگاه -دریافت ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۲/۲) وصل The Imagined به یک بلندگو در  Sanctuary – دریافت ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۱/۲) ایجاد ارتباط آپلود دستگاه در نزدیکی The Collider یا The Fortress  – دریافت ۲۳,۰۰۰ XP
  • (مرحله ۲/۲) کلیدهای کنترل Doomsday  را از مکان های IO با امنیت بالا جمع آوری کنید – ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۱/۲) ایجاد ارتباط آپلود دستگاه در نزدیکی Command Cavern – دریافت ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۲/۲) قطع برق پانل های کنترل داخل Command Cavern – دریافت ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۱/۴) ایجاد ارتباط آپلود دستگاه در نزدیکی Command Cavern  – دریافت ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۲/۴) یک ژنراتور در نزدیکی Holotable در Command Cavern راه اندازی کنید – ۲۳۰۰۰ XP
  • (مرحله ۳/۴) کلیدهای کنترل را در Holotable در داخل Command Cavern قرار دهید – ۲۳,۰۰۰ XP
  • (مرحله ۴/۴) Holotable را در داخل Command Cavern فعال کنید – ۲۳۰۰۰ XP
آموزش چالش های هفته 10 فورتنایت

آموزش چالش های هفته ۱۰ فورتنایت

ایجاد لینک ها مثل همیشه آسان است و از شما می خواهد که فقط در مکان های مشخص شده روی نقشه فرود آمده و به دنبال یک چراغ آبی بگردید. راه رفتن بر روی نشانه ها، کوئست را تکمیل می‌کند و مرحله بعدی را آغاز می‌کند.

وصل کردن Imagined به بلندگو مستلزم سفر به Sanctuary است. سه بلندگو در اطراف پراکنده شده‌اند و با جستجوی تیرهای بلندی که به آن‌ها متصل شده‌اند، به راحتی قابل شناسایی هستند. به سادگی به هر یک از بلندگوها نزدیک شوید و دکمه مربوطه را فشار دهید تا Imagined را پچ کنید و مرحله بعدی کوئست را شروع کنید.

برای جمع‌آوری کلیدهای کنترل Doomsday ، باید از The Fortress و The Collider دیدن کنید که هر دو پر از IO در حال پرسه زدن هستند. در Fortress، فقط کمی زیر F در نام روی نقشه فرود بیایید، که شما را درست خارج از پایگاه قرار می دهد. به دنبال یک reboot van در نزدیکی باشید، سپس کلیدها را که درست در کنار آن و در کنار آتش می‌درخشند، پیدا کنید. در Collider، مستقیماً بالای D و E در نام روی نقشه فرود بیایید، سپس زیر پل در آن مکان را برای مجموعه دوم کلیدها بررسی کنید.

برای قطع برق کنترل پنل های داخل Command Cavern، باید سه پنل مختلف را جستجو کنید. پانل ها روی دیوارهای داخل ساختمان ها قرار می گیرند که به راحتی با درخشش اطرافشان قابل شناسایی هستند. نشانگرهای جستجو مکان کلی پانل ها را به شما نشان می دهند، اما آنها بهتر از آنچه در ابتدا به نظر می رسند پنهان هستند.

وقتی در مکان‌های هر پانل کنترل فرود می‌آیید، به محیط اطراف خود توجه داشته باشید، زیرا دریچه‌هایی وجود دارد که باید به آنها دسترسی داشته باشید و برای رسیدن به اهداف از آنها به داخل بخزدید. مسیرهای خطی را از طریق کانال های تهویه دنبال کنید و هر کدام را به صورت جداگانه قرار دهید. اگر در اولین تلاش خود همه آنها را دریافت نکنید، اشکالی ندارد، پیشرفت شما بین بازی ها ذخیره می شود.

راه اندازی یک ژنراتور در نزدیکی Holotable از شما می خواهد که در سمت شرقی Command Cavern در نشانگر جستجو فرود آمده و سپس به داخل بروید. از پله‌ها پایین بروید تا طاقی بیابید که نمی‌توانید مستقیماً وارد آن شوید و تنها گزینه استفاده از دریچه مجاور را برای خزیدن به اتاق بعدی در اختیارتان می‌گذارد. هنگامی که وارد شوید، یک نقطه درخشان برای راه اندازی ژنراتور و تکمیل این بخش از questline خواهید دید.

بلافاصله پس از راه اندازی ژنراتور، باید کلیدهای کنترلی را در دو نقطه روی Holotable در همان اتاق قرار دهید. آنها درخشان خواهند بود و تقریبا غیرممکن است که آنها را از دست بدهید.

در نهایت، شما باید Holotable را فعال کنید، که به آسانی فشار دادن یک دکمه روی میز در همان اتاقی است که چند قسمت آخر خط questline را انجام می دادید و با آن، همه چیز تمام می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *