۰

۱۰ بازی برتر امسال که بیشترین زمان بازی را داشته اند، قدیمی هستند

۱۰ بازی برتر امسال

10 بازی برتر امسال

علیرغم شروع موفقیت‌آمیز سال برای صنعت بازی‌ها، هیچ یک از بازی‌های برتر بازی‌شده در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ امسال منتشر نشدند.

امروز، مدیر اجرایی NPD و مشاور صنعت بازی های ویدیویی، مت پیسکاتلا، آماری را از PlayerPulse گروه NPD به اشتراک گذاشت. در این فهرست که به ترتیب ۱۰ بازی برتر در سه ماهه اول ۲۰۲۲ رتبه بندی می شود، بازی هایی به قدمت Minecraft سال ۲۰۰۹ و Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ همچنان به عنوان بازی های مورد علاقه بازیکنان باقی مانده اند.

10 بازی برتر امسال

پیسکاتلا خاطرنشان کرد که نیمی از بازی هایی که در این لیست قرار گرفتند، قبل از سال ۲۰۲۰ عرضه شدند. مهمتر از همه، Elden Ring، که به سرعت تبدیل به پرفروش ترین بازی سال گذشته شد، در رتبه ۲۰ قرار گرفت و از بازی های قدیمی تر مانند Rocket League و World of Warcraft فاصله گرفت.

پیسکاتلا جایگاه بسیار کم بازی را به موفقیت بازی‌های سرویس همیشه سبز و زنده تأیید کرد و آنها را «چاه گرانشی برای توجه، زمان و هزینه بازیکن» نامید. Q1 معمولاً به عنوان دوره از ژانویه تا پایان مارس تعریف می شود، بنابراین Elden Ring نیز تنها یک ماه است که منتشر شده است.

Piscatella این موضوع را با بیان اینکه بازی‌های AAA بیشتری باید از خدماتی مانند Game Pass و PlayStation Plus جدید کمک بگیرند، گفت که او معتقد است که این برنامه‌ها می‌توانند به «تأمین مالی بازی‌ها، انتشار و شکستن موانع بازی‌ها کمک کنند»

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *