۰

دانلود بهترین فیلم های وسترن

دانلود بهترین فیلم های وسترن

دانلود بهترین فیلم های وسترن

ژانر وسترن یکی از ژانرهاست که فیلم های آن درباره ی موضوعات مختلفی مانند جستجوی الماس و طلا، حمله یاغی ها به شهر، دفاع مردم و کلانتر از شهر و دوئل بین دو هفت تیر کش و دیگر مسائل مختلف که در این ژانر بیشتر اسب و اسلحه مورد بحث است. دانلود فیلم وسترن در رسانه نیکی دیلی با بهترین کیفیت پیشنهاد می شود.

پیشنهاد فیلم های وسترن

۱- خدا میبخشه… من نه!

خدا میبخشه… من نه! (God Forgives I Dont) فیلمی به کارگردانی جوزپه کولیتزی در سبک کمدی و وسترن اسپاگتی است که در سال ۱۹۶۷ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به ترنس هیل، باد اسپنسر، فرانک ولف و فرانک برانیا اشاره کرد. این فیلم در ایران با نام اگه خدا ببخشه من نمی‌ بخشم دوبله و پخش شده است. داستان فیلم : بعد از سرقت قطار، یک مامور بیمه و یک قمارباز مامور میشوند که در نزدیکی مرز مکزیک این سرقت را پیدا کنند.

دانلود فیلم خدا میبخشه من نه

۲- داک وست

دانلود بهترین فیلم های وسترن

داک وست (Doc West) فیلمی در سبک درام، کمدی، وسترن محصول سال ۲۰۰۹ میلادی و به کارگردانی ترنس هیل و جولیو بازه است. در این فیلم بازیگرانی همچون ترنس هیل و پل سوروینو ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم موفق شده است امتیاز ۶.۱ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. داستان فیلم : داک وست درباره معروف‌ترین تیرانداز غرب است که پس از دزدیده ‌شدن پول‌هایش به دنبال دزدها می‌رود، اما اقبال همراهی‌اش نمی‌کند و پلیس او را دستگیر می‌کند.

۳- آپالوزا

پالوزا یا آپولوسا (The Appaloosa) همچنین شناخته شده با نام جنوب غربی سونورا فیلمی است محصول سال ۱۹۶۶ آمریکا در ژانر وسترن از یونیورسال استودیوز با بازی مارلون براندو، آنجانته کامر و جان ساکسون، که برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در به تجسم کشیدن یک راهزن مکزیکی نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. این فیلم توسط سیدنی جی. فیوری کارگردانی شده و در رایت وود، دره آنتلوپ و دریاچه لس آنجلس در کالیفرنیا، سنت جورج در یوتا، کلرادو سیتی در آریزونا فیلمبرداری شده است. داستان فیلم : متئو (با بازی مارلون براندو) به دنبال باز پس گیری اسب خودش میباشد که توسط یه تبهکار مکزیکی به سرقت رفته است.

۴- سه پدرخوانده

سه پدرخوانده (۳ Godfathers) فیلمی وسترن به کارگردانی جان فورد است که در سال ۱۹۴۸ منتشر شد. بازیگرانی چون جان وین، پدرو آرمنداریز، هری کری، جونیور وارد، باند میلدرد، ناتویک جین، دارول می مارش، بن جانسون، ریچارد هیجمن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم موفق شده است امتیاز ۷.۲ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. داستان فیلم : سه قانون‏شکن به نام‏هاى “رابرت”، “پدرو” و “ویلیام” به بانکى دستبرد می‏زنند و سپس براى فرار از دست کلانتر، آواره‏ ى دشت و بیابان می‏شوند. تا این که به طور اتفاقى به زن باردارى بر می‏خورند. زن، فرزندش را به دنیا می ‏آورد و پیش از مرگ از سه مرد میخواهد که جان کودک را نجات دهند…

۵- وارلاک

وارلاک (Warlock) فیلمی محصول کشور آمریکا در سبک وسترن و عاشقانه به کارگردانی ادوارد دمیتریک است که در سال ۱۹۵۹ منتشر شد. بازیگرانی چون ریچارد ویدمارک، هنری فوندا، آنتونی کوئین، دوروتی مالون، والاس فورد، تام دریک، فرانک گورشین، دی‌فارست کلی، آن دران و دان بدو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم موفق شده است امتیاز ۷.۲ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. داستان فیلم : اوایل دهه ۱۸۸۰ اهالی شهر “وارلاک” بعد از فرار آخرین کلانتر خود برای مقابله با قانون شکنان تصمیم به استخدام مارشالی میگیرند. به همین خاطر آنان از “کلای بلیزیل” که به داشتن تپانچه های با دسته طلائی مشهور است دعوت میکنند تا مارشال شهر شود.

۶- شجاعان

دانلود بهترین فیلم های وسترن

شجاعان (The Bravados) یک فیلم وسترن آمریکایی به کارگردانی هنری کینگ است که در سال ۱۹۵۸ منتشر شد. از بازیگران آن میتوان به گریگوری پک و جوآن کالینز اشاره کرد. این فیلم بر اساس یک رمان با همین نام نوشته Frank O’Rourke ساخته شده است. این فیلم توسط کمپانی ۲۰th Century Fox در ایالات متحده آمریکا توزیع شده بود. داستان فیلم : “جیم داگلاس” که در جستجوی چهار تبهکاری است که همسرش را به قتل رسانده اند، آنها را در زندان و در آستانه اعدام شدن پیدا می کند. در حالیکه او منتظر است تا مراسم اعدام را تماشا کند، آنها موفق به فرار می شوند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *