۰

احتمال معرفی بازی های کمتر از حد انتظار در مراسم Summer Game Fest

احتمال معرفی بازی های کمتر از حد انتظار در مراسم Summer Game Fest

مراسم Summer Game Fest

جف کیلی می‌گوید که انتظار می‌رود در تابستان امسال شاهد نمایش‌های کمتری از عناوین ترد پارتی باشیم.

ایشان ادعا کردند که بسیاری از کمپانی ها تمامی نمایش های خود را در Summer Game Fest و یا مراسمات فرست پارتی مربوط به خودشان نمایش خواهند داد. جف کیلی روزنامه‌نگار و مجری مطرح صنعت گیم، گفته است که انتظار دارد در تابستان امسال شاهد نمایش های کمتری از عناوین ترد پارتی باشیم ، زیرا بسیاری از شرکت‌ها در عوض ترجیح می‌دهند محتوا هایشان را در رویدادهایی مانند SGF به نمایش بگذارند.

کیلی افزود: «من حس بسیار خوبی از اتفاقات ماه آینده دارم و فکر می‌کنم که مردم به طور کلی درباره بازی‌ها هایپ خواهند شد”.»
«”درحال حاضر کمبود بازی هایی که قرار است عرضه شوند وجود دارد و فکر می‌کنم این شکاف در امسال به نوعی مربوط به مسئله کوید میباشد.”»

“بسیاری از بازی‌ها به تعویق افتادند زیرا روند ساخت آن ها در طول همه‌گیری کرونا شروع شده بود. ما هنوز امیدواریم که چیزهای زیادی بیرون بیایند”.»

در طی مصاحبه‌ توییتری،آقای کیلی فاش کرد که «بیش از ۱۵» مهمان در طول برنامه حضور خواهند داشت و تأیید کرد که در رویداد امسال شاهد حضور اعضای رسانه با برخی از بازی‌های برجسته خواهیم بود.

او ادامه داد: «”فکر نمی‌کنم مردم در ماه ژوئن به هر چیزی که می‌خواهند (انتظارش را دارند) برسند، اما امیدوارم مردم از آن لذت ببرند”.»

“مراسم فقط متفاوت خواهد بود، و این چیزی است که من مدام به مردم می گویم: این جایگزین E3 نیست، حال و هوا و حس چیزها همیشه متفاوت است. من بازی‌ها را نمی‌سازم، بنابراین فقط اینجا می‌نشینم و دعا می‌کنم که چیزهای جالبی برای نشان دادن به مردم وجود داشته باشد”.»

ایشان در آخر این نوید را دادند که قرار است شاهد:«” نمایش هایی از بازی های عظیم جدید/نمایش بازی هایی که برای اولین بار معرفی می‌شوند/مهمانان ویژه و موارد دیگری باشیم.”»

مراسم مورد انتظار Summer Game Fest قرار است که روز پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *