۰

بازی Battlefield 2042 مود ۱۲۸ نفره را حذف کرد

بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042

EA اعلام کرد که حالت چندنفره ۱۲۸ Breakthrough بازی Battlefield 2042 را در پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی حذف می‌کند و به نسخه ۶۴ ادامه می‌دهد. این تغییر در به روز رسانی ۴.۱ که در ۱۹ می منتشر شد منعکس شد.

EA در وب‌سایت خود گفت: «هنگام بررسی تجربیات موجود در All-Out Warfare، ما احساس کردیم که حالت‌های ۱۲۸ بازیکن برای Conquest مناسب‌تر هستند، جایی که فضاهای گیم‌پلی بزرگ‌تر هستند، و در آن جاهایی که شما تناسب طبیعی‌تری برای گیم‌پلی sandbox دارید.»

EA خاطرنشان می‌کند که تعداد بازیکنان کاهش یافته است زیرا احساس می‌کرد مشارکت‌های هر بازیکن به‌دلیل شدت و هرج‌ومرج محض در طول مبارزه که همراه با داشتن ۱۲۸ بازیکن در یک نقشه است، کاهش یافته است.

بازی Battlefield 2042

“در نتیجه، گروه ها در Breakthrough 64 فرصت بهتری برای همکاری با یکدیگر دارند و برای شکست دادن دشمنان پیدا می کنند. EA ادامه داد “ما معتقدیم که انتقال به ۶۴ بازیکن، سرعتی را که به جشن گرفتن این لحظات کار تیمی و PTFO کمک می کند، باز خواهد گرداند، و از نزدیک مراقب این خواهیم بود که چگونه تغییرات ما به بهبود تجربه قبل از شروع فصل ۱ کمک می کند.”

در بروزرسانی ۴.۱ تغییرات دیگری نیز در بازی وجود دارد، از جمله تعادل مجدد سلاح با بهبود لگد یا ریکویل و تنظیمات تخصصی، مانند Angel که دیگر قادر به دادن Armor Plates با Supply Bag خود نیست و زمان شارژ سیستم تقویت ایرلندی از ۲۵ به ۲۰ ثانیه کاهش یافته است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *