۰

آموزش Evil Dead: The Game – چگونه تمام کاراکتر ها را باز کنیم ؟

آموزش Evil Dead: The Game

آموزش Evil Dead: The Game

آموزش Evil Dead: The Game

Evil Dead: The Game اقتباسی وفادار از مجموعه کمدی ترسناک سام ریمی است. مملو از تصاویر نمادین، بسیاری از صداپیشگان اصلی – بروس کمپبل بار دیگر نقش خود را در نقش اش ویلیامز تکرار می کند. این بازی تجربه ای سرشار از نوستالژی را به طرفداران ارائه می دهد.

این بیشتر در نحوه بیرون آمدن Evil Dead: The Game از فیلم‌ها و نمایش تلویزیونی مشهود است که مهم‌ترین آن در میان بازیگران بازماندگان است. همه شخصیت‌های اصلی، مانند Annie Knowby از Evil Dead 2، دختر پروفسور Knowby (باستان‌شناسی که برای اولین بار Necronomicon را کشف کرد) و کارآگاه Amanda Fisher از Ash vs. Evil Dead حضور دارند.

فهرست به اندازه کافی خوب شروع می شود و بازیکنان می توانند از بین ۹ بازمانده (که تعدادی از آنها نسخه های مختلف Ash هستند) یکی را انتخاب کنند. با این حال، چهار مورد دیگر را می توان از طریق بازی باز کرد.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش Evil Dead: The Game – چگونه تمام کاراکتر ها را باز کنیم ؟ ؛ بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید :

شخصیت های اضافی Evil Dead با انجام ماموریت های تک نفره آن باز می شوند. فقط کافیست روی تب missions در منوی اصلی کلیک کنید و یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این ماموریت ها به دلیل عدم وجود هر گونه چک پوینت می توانند چالش برانگیز باشند. نه تنها این، بلکه آنها باید به ترتیب انجام شوند. به این معنی که اگر در یک ماموریت خاص گیر کنید، نمی‌توانید جلو بروید و قفل شخصیت‌های باقی‌مانده را باز کنید.

Ash Williams

آموزش Evil Dead: The Game

البته، اولین کسی که در Evil Dead: The Game قفل آن را باز خواهید کرد، یک Ash دیگر است. این نسخه از Ash که با انجام اولین ماموریت “If You Love Someone, Set Them Free…With a Chainsaw” به دست آمده است ، یک شخصیت قوی است. El Jefe او به او اجازه می دهد تا آسیب و ترس دریافتی را کاهش دهد. تا زمانی که هم تیمی هایش در محدوده هاله او قرار داشته باشند، از این قدرت استفاده خواهند کرد.

Amanda Fisher

آموزش Evil Dead: The Game

بعدی کارآگاه آماندا فیشر است. او با انجام ماموریت سوم، “Kill ‘Em All” باز می شود. به عنوان یک شکارچی، او از توانایی ها با تمرکز بر سلاح های دور برد استفاده می کند. به عنوان مثال، مهارت آماندا به او اجازه می دهد تا به طور موقت اسلحه خود را بدون استفاده از مهمات شلیک کند. او با ضربه های متوالی به میزان آسیبی که به دشمنان می زند می افزاید. هنگام در دست گرفتن یک سلاح قدرتمند دوربرد، می توان بدون استفاده از مهمات، صدمات زیادی وارد کرد.

Pablo Simon Bolivar

آموزش Evil Dead: The Game

پابلو شخصیت قابل استفاده بعدی است. برای استفاده از این کاراکتر، باید ماموریت چهارم، “It’s Not Gonna Let Us Go!” را تکمیل کنید. این ماموریت به دلیل مدت و مناطق مبتنی بر پنهان کاری می تواند نسبتاً سخت باشد. با این حال، ارزش انجام این کار را دارد زیرا پابلو یکی از بهترین بازمانده‌های بازی است.

Lord Arthur

آموزش Evil Dead: The Game

آخرین کاراکتر لرد آرتور است. او پس از انجام ماموریت پنجم، “Homecoming King” باز می شود. آرتور که یک مانند یک رهبر متولد شده است، تمام تلاش خود را می‌کند تا در جنگ ها دیگران را هدایت کند. توانایی های او در این زمینه با افزایش آسیب  کلی سلاح های تیم و در عین حال کاهش سطح ترس کمک می کند. همچنین او همیشه هنگام شروع بازی یک شمشیر از قبل همراه با خود دارد.

ماموریت‌های بیشتری در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، هرچند باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ماموریت‌ها شامل شخصیت‌های جدید نیز می‌شود یا خیر؟

بهترین کاراکتر کدام است ؟

راستش، سخت است بگوییم کدام یک از بازماندگان Evil Dead بهترین هستند. همه آنها به روش های خود قابل بازی هستند. به عنوان مثال، شریل ویلیامز، تنها شفا دهنده بازی با توانایی های فعال و غیرفعال است که برای زنده نگه داشتن کاراکتر ها اختصاص داده شده است.

شریل و پابلو هر دو بازماندگان بزرگی هستند. توانایی پابلو در ایجاد طلسم ، مواردی که شیلد می دهند، او را کمی بالاتر از شریل قرار می دهد. شفای شریل بر اساس موقعیت است. او فقط می تواند هم تیمی هایی را که در نزدیکی او هستند، زمانی که در حال نوشیدن کولای Shemp و/یا زمانی که منطقه شفای خود را قرار می دهد، شفا دهد. اگر در حین دعوا down شود، نمی تواند کسی را شفا دهد. این در مورد طلسم های پابلو صدق نمی کند.

هر کسی می‌تواند طلسم خود را پس از انداختن بردارد. هنگامی که یک بازیکن از طلسم خود استفاده می کند، یک سپر محافظ به آنها داده می شود که تا زمانی که از آسیب تهی نشوند دوام می آورد. مسئله این است که آنها نیازی به استفاده فوری ندارند. اگر در حال حاضر سپرهای کامل دارید، می توانید طلسم را برای بعد ذخیره کنید.

 اگر زمانی که شریل برای بهبودی می رود از سلامت کامل برخوردار باشید، هیچ سلامت اضافی نخواهید گرفت و در حالی که برخی از معایب برای طلسم های پابلو وجود دارد ( آنها را فقط می توان یک بار پس از زمان خنک شدن/cool down طولانی ساخت ) آنها ثابت کرده اند که در موقعیت های بیشتری قابل اجرا هستند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *