۰

معرفی موربیوس خون آشام دنیای مارول

معرفی موربیوس خون آشام دنیای مارول

معرفی موربیوس خون آشام

معرفی موربیوس خون آشام دنیای مارول

دکتر مایکل موربیوس بیوشیمیستی بود که از بیماری خونی نادر و مرگباری زجر می‌ کشید. او که به سختی دنبال یک درمان بود، با استفاده از DNA یک خفاش خون‌آشام روی خودش آزمایش خطرناکی را اجرا می‌کند که اشتباهاً باعث تبدیل شدنش به یک «ومپایر زنده» می‌شود

با وجود این که موربیوس به وسیله یکی از ومپایرهای دنیای مارول گاز گرفته نشده اما شرایط او بسیار شبیه به آن ها است. او عطشی بی‌انتها برای خون دارد و به همین دلیل در جامعه زندگی نمیکند!

موربیوس نهایت تلاشش را می‌کند تا از علم و قابلیت‌های ومپایری‌اش در راه‌های خوب بهره ببرد. او بارها خودش را به عنوان یک قهرمان اثبات کرده؛ هم به عنوان متحدی برای اسپایدی ظاهر شده!

معرفی موربیوس خون آشام

با وجود این که موربیوس از روش سنتی تبدیل به یک ومپایر نشده و شاید از این نظر هم واقعاً یک ومپایر محسوب نشود(ومپایر ها مرده اند ولی موربیوس زنده است) اما او بسیاری از توانایی‌های آن‌ها را به دست آورده است. او قدرت و سرعت فراانسانی دارد، به طور محدودی می‌تواند پرواز کند و دیگران را هیپنوتیزم کند. همچنین موربیوس عامل التیامی مثل ولوورین دارد که به او اجازه می‌دهد از مرگبارترین زخم‌ها و آسیب‌ها جان سالم به در ببرد. موربیوس توانایی این را دارد که بعضی اوقات قربانیانش را به عامل «شبه ومپایرزیم» آلوده کند، هر چند چنین اتفاقی خیلی نادر است.

موربیوس نقاط ضعف ومپایرها را نیز در وجود خود می‌بیند. او نیاز دائمی به خون انسان دارد؛ نیازی که نهایت سعیش را می‌کند تا از طریق کیسه‌های انتقال خون به جای قربانی کردن انسان‌ها برطرف کند. موربیوس با استفاده از خون اسپایدرمن فرمولی خاص تهیه کرده که عطشش را برای مدت طولانی رفع می‌کند. همچنین پوستش قابلیت اشتعال در مواجهه با روشنایی روز دارد ولی نه به اندازه اکثر ومپایرها. موربیوس نسبت به سلاح‌های سنتی علیه ومپایرها مثل صلیب، سیر، آب مقدس و این جور موارد نقطه ضعفی ندارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *