۰

فصل دوم Squid Game ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شود

فصل دوم Squid Game

بازی Squid Game یکی از پرطرفدارترین سریال های نتفلیکس در سال های اخیر بوده است، بنابراین هیجان و انتظار زیادی برای فصل دوم وجود دارد. اما کی می آید؟ ما هنوز نمی دانیم، اما هوانگ دونگ هیوک، سازنده سریال به Vanity Fair گفت که فصل دوم ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ از راه برسد.

گفته می شود هوانگ در میانه “بحث های نهایی” با نتفلیکس برای فصل ۲ است. تا کنون، هوانگ تنها حدود سه صفحه ایده دارد که می تواند به فیلمنامه تبدیل شود، بنابراین هنوز روزهای اولیه است. اما هوانگ اطمینان می‌دهد که بازی‌ها باز خواهند گشت و “بشریت بار دیگر از طریق آن بازی‌ها مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. من می‌خواهم این سوال را بپرسم که آیا همبستگی واقعی بین انسان‌ها ممکن است؟”

شخصیت اصلی سونگ گی هون (لی جونگ جائه) در حال بازگشت است، اما هیچ خبری در مورد بقیه بازیگران فصل ۲ وجود ندارد.

فصل دوم Squid Game

فصل ۱ به شکلی دراماتیک به پایان رسید، و اگرچه سریال لزوماً نیازی به فصل دوم ندارد، اما آنقدر موفقیت آمیز بود که دانستن بازگشت سریال جای تعجبی ندارد. در ژانویه امسال، مدیریت نتفلیکس تایید کرد که بازی مرکب برای فصل ۲ بازخواهد گشت.

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، گفت که فصل ۲ این سریال بخشی از برنامه های این شرکت برای “جهان بازی مرکب” خواهد بود، که نشان می دهد ممکن است اسپین آف هایی نیز وجود داشته باشد.

هوانگ قبلاً به ورایتی گفته بود که ایده سریال Squid Game را در سال ۲۰۰۸ و زمانی که به عنوان یک فیلم در نظر گرفته شد، به ذهنش رسید. با این حال، استودیوهای فیلم کره ای به دلیل مضامین خشونت آمیز آن از تامین مالی آن خودداری کردند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *