۰

سونی LinkBuds S رسما با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

سونی LinkBuds S

سونی LinkBuds S

سونی اعلام کرده است که هدفون های LinkBuds S خود با قیمت ۲۰۰ دلار برای پیش خرید در دسترس هستند. این هدفون ها حذف نویز اکتیس و بسیار سبک وزن با ۴.۸ گرم را ارائه می‌کنند و در نسخه‌های سفید و مشکی به همراه نسخه بژ منحصراً در Best Buy عرضه می‌شوند.

سونی LinkBuds S

LinkBuds S دارای حالت محیطی ( ambient mode ) است تا کاربر بتواند محیط اطراف خود را بشنود و از کدک بلوتوث LDAC سونی با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. بخش “Link” این است که آنها هدفون هایی هستند که می توانید در طول روز استفاده کنید تا زندگی دیجیتال خود را با صدای واقعیت “پیوند” کنید.

آنها برای شش ساعت گوش دادن با روشن بودن ANC  آماده هستند و در صورت محاسبه عمر باتری کیس شارژ می توانند تا ۲۰ ساعت دوام بیاورند. همچنین دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب هستند.

سونی LinkBuds S

ماه گذشته، ما گزارش دادیم که سونی قصد دارد یک جفت earbuds جدید با نام تجاری LinkBuds عرضه کند. این earbuds حلقه باز سونی است که مانع از پخش صدا از محیط اطراف کاربر نمی‌شود، اما همچنان صدا را از طریق دیافراگم باز پخش می‌کند تا شفافیت صدا را فراهم کند. LinkBuds S یک هدفون معمولی بدون طراحی حلقه باز LinkBuds است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *