۰

گوشی Infinix Note 12 VIP معرفی شد

گوشی Infinix Note 12 VIP

گوشی Infinix Note 12 VIP

امروز گوشی Infinix Note 12 VIP با شارژ ۱۰۰ واتی معرفی شد. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در کنار آن، مدل دیگری نیز وجود دارد که درست بالاتر نوت ۱۲ اصلی قرار می گیرد.

گوشی Infinix Note 12 VIP
گوشی Infinix Note 12 VIP

Infinix Note 12 VIP از Hyper Charge 120W پشتیبانی می کند. به لطف راه اندازی پمپ شارژ دوگانه زمان شارژ ۰ تا ۱۰۰٪ فقط ۱۷ دقیقه است. اگر نمی توانید آنقدر صبر کنید، یک شارژ سریع ۱۰ دقیقه ای برای ۶ ساعت بازی از ۵ ساعت اتسریم ویدیوهای YouTube کافی است.

در زیر نموداری وجود دارد که منحنی شارژ تند استفاده شده توسط سیستم Hyper Charge را نشان می دهد:

گوشی Infinix Note 12 VIP

با این حال، سرعت را نباید با عجله اشتباه گرفت. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با ۱۰۳ ویژگی محافظتی در تلفن و شارژر، از جمله ۱۸ سنسور دمای داخل گوشی، مراقبت می شود. طبق گفته Infinix، باتری VIP پس از ۸۰۰ چرخه شارژ، ۸۵ درصد ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد.

گوشی Infinix Note 12 VIP

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ است که شبیه به صفحه نمایش اصلی Note 12 است، اما به طور قابل توجهی توانایی بیشتری دارد. این یک پنل ۱۰ بیتی با پوشش ۱۰۰٪ DCI-P3 و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز (به علاوه نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز) است.

گوشی Infinix Note 12 VIP

یکی دیگر از ارتقاء انحصاری VIP این است که دوربین اصلی در پشت دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی الترا واید و همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری جدید است.

گوشی Infinix Note 12 VIP

دومین مدل جدید امروز Infinix Note 12 (G96) است. نام آن از Helio G96، یک چیپست ۱۲ نانومتری (۲x A76، ۶x A55، Mali-G57 MC4) گرفته شده است. همین تراشه همچنین نوت ۱۲ VIP را تامین می کند، اما VIP با ۹ لایه گرافن به اضافه یک محفظه بخار خنک کننده بهتری دارد، در حالی که نوت ۱۲ (G96) دارای ۱۰ لایه گرافن و بدون محفظه است. در هر صورت، G96 از Helio G88 که در داخل نوت ۱۲ معمولی است بهتر عمل خواهد کرد.

گوشی Infinix Note 12 VIP

جدا از چیپ، Note 12 (G96) به مشخصات Note 12 اصلی نزدیک است. این بدان معناست که نمایشگر ۶.۷ اینچی FHD+ AMOLED نرخ تازه سازی بالا و پشتیبانی ۱۰ بیتی ندارد. همچنین دوربین پشتی دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (۱/۲.۸ اینچ) و کمکی ۲ مگاپیکسلی (بدون الترا واید) است. در مقایسه با VIP، باتری کمی بزرگتر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، اما سرعت شارژ آن کمتر است (۳۳ وات).

گوشی Infinix Note 12 VIP

دو مدل جدید نوت ۱۲ دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و نرم افزار XOS 10.6 (بر اساس اندروید ۱۲) هستند. همچنین هر دو دارای ۸ گیگابایت رم واقعی هستند و می توانند ۵ گیگابایت رم مجازی را فعال کنند. و در حالی که هر دو دارای بلندگوهای دوگانه با DTS هستند، تنها VIP دارای موتورهای خطی محور X برای بازخورد لمسی برتر است.

Infinix Note 12 VIP به زودی در مناطق منتخب با قیمت ۳۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

گوشی Infinix Note 12 VIP

Infinix Note 12 (G96) با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می رسد.

گوشی Infinix Note 12 VIP

منبع : GSMarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *